V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No eiköhän ne ole niitä kolmiolääkkeitä, joiden vaikutuksen alaisena ei ole asiaa rattiin tai ruoriin?
No vähänkö kivaa sitten meille muille, olla saaliseläimiä jollekulle, jonka reaktioaika pidentynyt ja pöhnässä ajelee.
Ei se reseptikään ole mikään lupa ajaa tokkuraisena.Mullakin on resepti rauhottaviin, ja jos poliisi laittas "tikkarin" suuhun ja siinä näkys bentsot, niin ei ne muuta tekis kun toivottas hyvää päivänjatkoa. Ei oo koskaan normaalia elämää kielletty tommosten vuoksi. Mutta täällä taas jotain kukkahattutätejä joiden mielestä varmaan aspiriinikin on huume.
mä oon ollut jo vuosia metdon korvaushoidossa ja mulla on ajokortti ja autoilen siis päivittäin (työmatkat sun muut) eikä mulle koskaan ole lääkäri sanonut mitään ettenkö sais ajaa...no poliisille en tietenkään ala koskaan ratsiassa kun vaan puhalluttavat avautumaan että "hei oon muuten metiksessä"heh..ois vähän hassua..ja tosiaan niin kauan oon ollut jo korvaushoidossa,etten mene mitenkään sekaisin vaikka joka aamu juonkin metadon annokseni (annos on sopivan kokoinen minulle)
Kyllä todellakin saat. Ne ovat huumausaineita kun niissä on kolmio ja silloin ei saa ajaa. Narkkarit vetelee kolmiolääkkeitä oikein mielellään, niin miksi se olisi eri asia.Jos mä ajan rauhoittavissa ja jotain sattuu niin saanko syytteen huumausaineissa ajosta?![]()
![]()
Kyllä todellakin saat. Ne ovat huumausaineita kun niissä on kolmio ja silloin ei saa ajaa. Narkkarit vetelee kolmiolääkkeitä oikein mielellään, niin miksi se olisi eri asia.
Niissä on punainen kolmio mikä tarkoittaa sitä että ne väsyttää. Kun otat yhden tabletit, niin huomaat kyllä voinnissasi pientä väsymystä. En suosittele auton rattiin menemistä niiden vaikutuksen alaisena.Jos mä ajan rauhoittavissa ja jotain sattuu niin saanko syytteen huumausaineissa ajosta?![]()
![]()
Ei ole pakko lähteä. Aja pyörällä sillon tai kävele, tai mene bussilla tai taksilla.Niin varmasti onkin, mutta niin kuin sanoin, joskus on pakkotilanteita.