Onko räsymatot jo ihan unohdettu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikachu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikachu

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
3 727
0
36
Mun pitäis saada pikku pätkä räsymattoa pupun häkkiin ja kellään ei ole enää vanhoja pätkiä tallessa, saati lattialla!

Ei viittis ihan mitään uutta ostaa. Ja mistä kaupoista niitä edes sais ja minkä hintasia ne on edes nykyään?

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Mä olen meidän puppelolle ostanut tiimarista räsymattoja, ne on jotain viitisen euroa kipale...jos sitäkään.

Ihan tosi!!?? En olekaan ikinä huomannutkaan. Varmasti käyn vielä tänään hakemassa! Miljoonasti kiitoksia sulle!!

:flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Mä olen meidän puppelolle ostanut tiimarista räsymattoja, ne on jotain viitisen euroa kipale...jos sitäkään.

Ihan tosi!!?? En olekaan ikinä huomannutkaan. Varmasti käyn vielä tänään hakemassa! Miljoonasti kiitoksia sulle!!

:flower:

Toivottavasti vielä löytyy =)

Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
jaa siis jos räsymatto on sama kuin kangaspuilla tehdyt matot niin meillä on ja mammani tekee uusi jatkuvalla syötöllä.Ihania ha helppohoitoisia mattoja.

Just sellasta etsin! Jos en Tiimarista löydä niin otan sit suhun yhteyttä!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minakin haluan kanin...

Mun on pakko laittaa tämä linkki vaikka olen sitä jo tuputtanut...meille muutti tällainen mutta vauva veriso. Im in lööööv :heart:
http://www.youtube.com/watch?v=mQ6kje4YZ-4

Herrajumala mikä jötkäle!!
:laugh: Meiän jötkäle ei taida edes kiloa painaa!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minakin haluan kanin...

Mun on pakko laittaa tämä linkki vaikka olen sitä jo tuputtanut...meille muutti tällainen mutta vauva veriso. Im in lööööv :heart:
http://www.youtube.com/watch?v=mQ6kje4YZ-4

Herrajumala mikä jötkäle!!
:laugh: Meiän jötkäle ei taida edes kiloa painaa!! :D

Meijän vauva on vasta 4,5kk ja on jo naapurin pikku koiraa isompi:D

Yhteistyössä