Miten musaa saa netistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja musaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

musaa

Vieras
Oon aina karttanu kaikenlaisia muoti-ilmioitä ja muodin mukaan liikkuvia laitetrendejä ym :D. Eli en edes tiedä mikä suurpiirtein on mp3-soitin ym höskät.

Meiltä löytyy ihan vanha kunnon mukana raahattava matkacd-laite jota saa raahata lenkillä vyötäröllä, mutta silloin pitäis ostaa koko ajan uusia levyjä että sais mukanaan uutta lempimusaansa.

Koskaan ei olla laittomasti musaa ladattu eikä ladata. Joten miten saa laillisesti musaa jos ostais mp3:sen? Oliko se edes se laite :D? Minkä hintasia ne on ja minkä hintasta on ladata ihan yksittäispiisejä netistä ja misä saa??? Oon kuullut että saa...

Saisithan sä nytkin poltettua kokoelmacd-levyjä tai jopa kokoelma-mp3-levyjä jos laitteesi sellaisia tukee.

Joka tapauksessa, albumeja saa ostettua digimuodossa monesta kaupasta. Levyn hinta taitaa olla siinä kymmenen euron molemmin puolin, biisit reilu euron. En ole hetkeen itse ostellut mutta jotain noin kai.

Ja jos lainaat kirjastosta levyjä niin niitä on ihan laillista ripata koneelle ja siitä mp3-soittimeen.

Moni tekee niin että laulaa itse musiikkia esim kasetille ja siirtää sen sitten youtuupiin vaikka mikrofoonilla. Youtuupista sitten voi kuunnella laulua koska haluaa.

Yhteistyössä