?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:On. Mikä sitä rajoittaisi? Tajusin juuri tänään, että henkilön rakkaus toiseen ei vähene, jos rakastaa kolmattakin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:On. Mikä sitä rajoittaisi? Tajusin juuri tänään, että henkilön rakkaus toiseen ei vähene, jos rakastaa kolmattakin.
Tätä juuri itsekki mietin, osaatko kuvailla tuon tarkemmin, olen kaverin kanssa inttäny tästä, kun hänen mielestään rakkaus on rajallista ja minusta ei, vaikka kyse ois murhaajasta niin siltiki sitä voi vaikka oma äiti rakastaa rajattomasti, vaikkei ylpeä hänen teoistaan olisi rakastaa.. hankalaa selittää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:On. Mikä sitä rajoittaisi? Tajusin juuri tänään, että henkilön rakkaus toiseen ei vähene, jos rakastaa kolmattakin.
Tätä juuri itsekki mietin, osaatko kuvailla tuon tarkemmin, olen kaverin kanssa inttäny tästä, kun hänen mielestään rakkaus on rajallista ja minusta ei, vaikka kyse ois murhaajasta niin siltiki sitä voi vaikka oma äiti rakastaa rajattomasti, vaikkei ylpeä hänen teoistaan olisi rakastaa.. hankalaa selittää![]()
Sellasta, että jos rakastan ihmistä A ja hän rakastaa myös ihmisiä X, Y, Z, Å, Ä ja Ö minun lisäkseni, ei se ota minulta mitään pois, rakkaus on rajaton.
Alkuperäinen kirjoittaja LeenuLii:Minun äitini ei rakasta minua. Minä rakastan lastani rajattomasti. Lapseni ei tarvitse tehdä rakkauden eteen mitään - riittää että on olemassa. Rakastan vaikka mikä tulis. En usko, että rajaton rakkaus kestää loputtomasti. Toisaalta toivonkin niin tai en halua päästää lastani ikinä muuttamaan kotoa... Lapsen teini-iässä asia ehkä muuttuu ja alan odottaa, että lapsi muuttais pois.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Rakkaus on rajatonta, mutta ei ehdotonta (ei edes äidinrakkaus).
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Rakkaus on rajatonta, mutta ei ehdotonta (ei edes äidinrakkaus).
Mikä on rajattoman ja ehdottoman ero?? Miten se käytännössä menisi?
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Rakkaus on rajatonta, mutta ei ehdotonta (ei edes äidinrakkaus).
Tarkoitan rajattomalla sitä ettei rakkauteni "määrällä" ole ylärajaa.Ehdollisuudella taas sitä, että esim lapsi ei voi tehdä ihan mitä tahansa ja odottaa, että rakastan häntä siitä huolimatta. (puhutaan siis lähinnä lapsesta aikuisena)
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Rakkaus on rajatonta, mutta ei ehdotonta (ei edes äidinrakkaus).
Tarkoitan rajattomalla sitä ettei rakkauteni "määrällä" ole ylärajaa.Ehdollisuudella taas sitä, että esim lapsi ei voi tehdä ihan mitä tahansa ja odottaa, että rakastan häntä siitä huolimatta. (puhutaan siis lähinnä lapsesta aikuisena)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Rakkaus on rajatonta, mutta ei ehdotonta (ei edes äidinrakkaus).
Tuo on kyllä aika hyvä pointtiTosin minä kärjistin oman argumenttini murhaajiin:/