Onko puolisosi pettänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mies istu eilen chatissa (ei hoksannut että huomasin). Menin meidän toiselle koneelle ja samaan chattiin, siellä paljastui, että mieheni hakee seuraa naisesta/parista asuinalueeltamme :/ Arvaatte varmaan, kuinka se sattuu. Seksiä meillä on vähintään päivittäin.

On pettänyt. Ja minä petin tyhmänä vielä takaisin. Laivaristeilyllä ja myös kerran sen jälkeen tämän saman naisen kanssa seurustelumme alkuvaiheessa. Jäi kiinni kun hänen facebook sivuillaan oleva inbox jäi auki. Koko elämäni mureni silloin :( se tuntui niin pahalta että vieläkin puistattaa. Olemme puhuneet tästä, jos sanon että miljoona kertaa ei riitä.. mutta olemme onnellisempia kuin koskaan ja puhuneet tämän molempien pettämisen pois mielestä. silti välillä puhumme siitä jos (yleensä minulle) tulee tarvetta puida asiaa - ei siis missään nimessä syyllistävästi vaan lähinnä puhumisen tarpeen vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mies istu eilen chatissa (ei hoksannut että huomasin). Menin meidän toiselle koneelle ja samaan chattiin, siellä paljastui, että mieheni hakee seuraa naisesta/parista asuinalueeltamme :/ Arvaatte varmaan, kuinka se sattuu. Seksiä meillä on vähintään päivittäin.

sama kikka mulla oli... livechatistä etti seksiseuraa

Alkuperäinen kirjoittaja annu:

siis mistä te tiedätte että oli JUST oma mies? nimimerkin takana kuitenkin varmaaan?

Ei varmaan virallisen mittapuun mukaan, mutta mulle se oli aikalailla pettämistä. Yhdynnässä ei siis oo ollu. Lähinnä nettiseksiä/deittailua, pari tapaamista, mutta ei mitään fyysistä, kuten suutelemista tai seksiä. Kyllä se silti sattui muhun.

Voisin lisätä nämä kysymykset vielä mitä "n" jo laittoikin

Miten ootte selvittäneet tilanteen, jättäneet selvittämättä -kun asia selviää? Onko liitto kariutunut siihen?

Alkuperäinen kirjoittaja emppu:
Ei varmaan virallisen mittapuun mukaan, mutta mulle se oli aikalailla pettämistä. Yhdynnässä ei siis oo ollu. Lähinnä nettiseksiä/deittailua, pari tapaamista, mutta ei mitään fyysistä, kuten suutelemista tai seksiä. Kyllä se silti sattui muhun.

munkin mielestä tuo on pettämistä, omalla tavallaan. en tiedä pääsisinkö ite tollasen yli edes..melkeinpä känninen yhden yön pano ei ole niin paha kuin suunniteltu tapaaminen kiinnostavan naisen kanssa, tarkotuksena kuitenkin ehkä pettää..tai no yhtä pahoja molemmat!

ei ole pettänyt, ja luotan kyllä mieheen! joskus jopa pelottaa enemmänkin oma itteni, että mitä jos joskus meen niin sekasin että petän!!?!! vaikka luulen etten pystyisi siihen mutta mene ja tiedä..

mun exä petti AINA kun oli baarissa. eli lähes viikottain. ehdittiin pitää yhtä joku 3kk, josta asuttiin yhdessä huikeet 1kk. kunnes sain tietää ukon toimet. ja samana päivänä kun sain tietää, näin sen miehen nousevan taksiin 2 naisen kanssa, joista toista kuulemma panikin.

menin kotiimme ja lähdin siltä istumalta. mies suuttui siitä ja rehvasteli oikein puhelimessa myöhemmin kuinka "mää panin vittu niin montaa muijaa ettet uskokaan. ettet ihmettele miks ei aina ollut voimia sua hoidella" *voi oksennus mikä mies*

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Alkuperäinen kirjoittaja annu:

siis mistä te tiedätte että oli JUST oma mies? nimimerkin takana kuitenkin varmaaan?

Ei jaksa stooria ruveta kirjoittaa,mut se on vaa semmonen juttu et tietokoneella ku käy jollain sivulla niin välillä jää niitä osotteita sun muita käyttäjätunniksia niin sanotusti muistii... Esim. naamakirjaan ku menee kirjautuu ja laittaa esim. a kirjaimen siihen s.posti kenttää niin se iskee sieltä semmosen listan... Mut tää mun meni vähän pidemmällekkin ukko jopa läks "sen eukon luo"

Yhteistyössä