V
Vieras
Vieras
Tuli mieleen tosta "Onko mun pakko päästä mies laivalle?"- ketjusta.
Miten sait tietää pettämisestä?
Miten sait tietää pettämisestä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mies istu eilen chatissa (ei hoksannut että huomasin). Menin meidän toiselle koneelle ja samaan chattiin, siellä paljastui, että mieheni hakee seuraa naisesta/parista asuinalueeltamme :/ Arvaatte varmaan, kuinka se sattuu. Seksiä meillä on vähintään päivittäin.
Alkuperäinen kirjoittaja annu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mies istu eilen chatissa (ei hoksannut että huomasin). Menin meidän toiselle koneelle ja samaan chattiin, siellä paljastui, että mieheni hakee seuraa naisesta/parista asuinalueeltamme :/ Arvaatte varmaan, kuinka se sattuu. Seksiä meillä on vähintään päivittäin.
sama kikka mulla oli... livechatistä etti seksiseuraa
Alkuperäinen kirjoittaja emppu:Ei varmaan virallisen mittapuun mukaan, mutta mulle se oli aikalailla pettämistä. Yhdynnässä ei siis oo ollu. Lähinnä nettiseksiä/deittailua, pari tapaamista, mutta ei mitään fyysistä, kuten suutelemista tai seksiä. Kyllä se silti sattui muhun.
Alkuperäinen kirjoittaja ev:Alkuperäinen kirjoittaja annu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mies istu eilen chatissa (ei hoksannut että huomasin). Menin meidän toiselle koneelle ja samaan chattiin, siellä paljastui, että mieheni hakee seuraa naisesta/parista asuinalueeltamme :/ Arvaatte varmaan, kuinka se sattuu. Seksiä meillä on vähintään päivittäin.
sama kikka mulla oli... livechatistä etti seksiseuraa
siis mistä te tiedätte että oli JUST oma mies? nimimerkin takana kuitenkin varmaaan?