PETOLLISET MIEHET

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:
Onko miehesi jäänyt kiinni pettämisestä??

juu
Miten sait tietää?

Monen mutkan kautta eluks,lopulta ite kerto et hällä on uus vaimo Thaimaassa ja sen kanssa 1v2kk poika
Miten suhteenne, jatkuiko vai päättyikö siihen?

Eiköhän tuo liene aika selvää ettei jatkunut eikä tule enää koskaan täällä asumaan moinen...

Kertoi itse kun nainen tuli raskaaksi. Nyt tapahtumasta 8 vuotta ja naimisissa ollaan. Ei rikkonut välejä, tapahtui seurustelun tooosi alussa ja oli muutenkin vaikeaa, mies ei tiennyt mitä haluaa sun muuta (just eronnut vaimostaan). Eihän tuollaista unohda mutta ei ole kumma kyllä kaivellut viime vuosina enää välejä. Aluksi oli hirveä sokki mulle.

Itse olen pettänyt miestäni (seksi) noin viitisen kertaa neljän vuoden suhteemme aikana.
Mieheni ei ole koskaan pettänyt minua "fyysisesti", siis esimerkiksi juuri sekstailemalla muiden kanssa, mutta tekstiviestein kyllä ollut yhteydessä muihin naisiin minua loukkaavalla tavalla ja näin pettänyt minua ja luottamustani, myös viettänyt iltaa erään naisen seurassa kertomatta että on varattu. Että näin!

No mulla taas on sellanen tilanne, että oon ns. se toinen nainen, ja raskaana.
Olisin suostunut aborttiinkin, mutta mies haluaa tän lapsen. Kaiken menetyksen uhallakin.
Vaimo ei vielä tiedä, enkä mä taas tiedä, onko niin aiheellista sitä kertoakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse olen pettänyt miestäni (seksi) noin viitisen kertaa neljän vuoden suhteemme aikana.
Mieheni ei ole koskaan pettänyt minua "fyysisesti", siis esimerkiksi juuri sekstailemalla muiden kanssa, mutta tekstiviestein kyllä ollut yhteydessä muihin naisiin minua loukkaavalla tavalla ja näin pettänyt minua ja luottamustani, myös viettänyt iltaa erään naisen seurassa kertomatta että on varattu. Että näin!

Niin että sun luottamusta ja on sitte petetty, joo joo sitä saa mitä tilaa.

Yhteistyössä