Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja korjatkaa kamala mielikuvani:
Eli sillä tavoin pidennetään kotona makaamis aikaa.
Kuka pph makaa kotona??
Kuka äiti makaa kotona?
Olen töissä käyvä jo aika isojen muksujen äiti (koululaisia) ja olin tänään kotona omalla sairaslomalla+ lisäksi isompi (alle 10v.) toipui sairaudesta. Pikkuveli jäi myös kotiin, esikoululainen -ja koska kyseessä tarttuva tauti ajattelimme samalla katsoa hänen vointiaan, kerrata kotona käsienpesua ym.
Pesin kylppärin, oli pakko viikonlopun oksureissujen jälkeen. Lämmitin uunia, tein ruokaa, leivoin sämpylöitä, suunnittelin viikon ruokaostokset, pyykkäsin ja raivailtiin lastenhuoneet, hellin muksuja -on harvinaista saada olla rauhassa koululaisten kanssa. Juteltiin elämästä ja miten on mennyt.
Ja että minua ihmetyttää, miten jotkut ajattelevat, että äidit makaa kotona! Eivätkä halua mennä töihin. Ei töihin ole pakko mennä! Töitä voi tehdä kotona! Ihan ansiotöitä, eikä ole pakko olla edes pph. En minä tahtoisi toisten lapsia enää tänne huutamaan ja sotkemaan. Siis ylipitkiä, pienirahaisia päiviä! Ei niitä makoilun takia varmasti tehdä, häkki siinä heilahtaa aika äkkiä, jos rupeaa makoilemaan kesken hoitopäivän.
Minä tahtoisin olla myyntinainen. Olen keksinyt tuon aika äsken, kun olen jo useamman vuoden tuskaillut oman ikävän ammattini kanssa. Haluan tehdä töitä, mutta haluaisin, että työt näkyvät kukkarossanikin -ja olen aika itsenäinen duunari -hirvittää kun meillä kovin niskaan hengittävä pomo! Siis tämä ei ole ainoastaan minun mielipiteeni pomosta.
Haluaisin olla seksikäs myyntitykki. Ja myydä jotain tosi kivaa ja ihmisiä ilahduttavaa -palvelua tai tuotetta. Kotoa käsin tai tienpäällä. Tai pienessä myymälässä. Kymmenen vuoden päästä unelmani on totta tai ehkä aikaisemminkin.
:heart: