onko plaston potkuauto hyvä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja niina:
meillä on ennestään mopo ja se on tosi huono 1,5 vuotiaalle, jalat ottaa pyöriin kiinni..
olisko tuo potkuauto parempi ulkoautoksi?

Tekniikkavirhe :). Mun 4-vuotias, isokokoinen lapsi päristelee sillä mopolla edelleen välillä, ja lujaa meneekin.

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja niina:
meillä on ennestään mopo ja se on tosi huono 1,5 vuotiaalle, jalat ottaa pyöriin kiinni..
olisko tuo potkuauto parempi ulkoautoksi?

Tekniikkavirhe :). Mun 4-vuotias, isokokoinen lapsi päristelee sillä mopolla edelleen välillä, ja lujaa meneekin.

Tekniikkavirhe, nimenomaan! Kunhan jalat vielä vähän kasvavat ja/tai lapsi oppii potkimaan vauhtia renkaiden ulkopuolella eikä niiden välissä, niin johan saa mopo kyytiä! Minusta sitä autoa ei kannata enää hommata.

Meillä 3 potkutteluautoa tai oikeastaan 4 kun yksi on mun vanhemmilla. Paras on ehdottomasti K-Raudasta ostettu Traktori, johon kuuluu peräkärry, jota ei nyt vielä käytetä. Se on noista kapein ja sillä tuo pieni pääsee parhaiten ajamaan, mutta kyllä tuo Plasto tulee hyvänä kakkosena. Nuo kaksi muuta on jotain Lastentarvikeliikkeen mallistoa, niissä on myös se työntökahvakin, nekin on mieleisiä.
Joku ihmettelee miksi noin monta, niin itse ostettiin toi K-Raudan auto ja synttärilahjaksi sai sitten 2 muuta ja tuon yhden ostin sitten kirpparilta porukoille, kun siellä paljon ollaan.

Uusimmat

Yhteistyössä