Onko pettämistä jos ei tiedä pettäneensä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näin

Vieras
mietin vain tuossa et miten tähän pitäs suhtautua..
olin juomassa yhen mies puolisen kaverin luona.siis mulla ei mitään ajatuksia tota tyyppiä kohtaan ja sie oli muitakin ihmisiä.
ollaan jossain vaiheessa jääty kahdestaan ja oon sit sohvalla nuollu sen kanssa.mä vielä olin et muistan koko illan mutta tollasta en muista ja tolla jätkällä ei varmaan mitään syytä ole moista valehdella mulle.kehui siis seuraavana päivänä et oon ihana suutelija!!!!!!!just niin että,mä kotio tulin sieltä yöks.
joo kiva samana iltana miehen viereen menen sänkyyn miettien tota ja mies ottaa kädellä mun lanteilta kiinni ja hyväilee,ole siinä sitten..
miehelle en aijo kertoa ja toivon et jos sille tapahtuu noin se ei mulle kerro.eri asia et tietoisesti ja muistaen on tehnyt.
mua vaan ahistaa päätä tekis mieli hakata seinään että mä saisin muistettua tollasen tapahtuman.

Kyllä se kuule niin on että ei kukaan sitä viinaa sun kurkusta pakottanut alas niin paljon että kuuppa sekoaa muut kuin sinä itse.
Muistin menetys ei ole hyväksyttävä syy - tai hirveä humalatila. Jokainen on vastuussa itse tekosistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja BDT:
Kyllä se kuule niin on että ei kukaan sitä viinaa sun kurkusta pakottanut alas niin paljon että kuuppa sekoaa muut kuin sinä itse.
Muistin menetys ei ole hyväksyttävä syy - tai hirveä humalatila. Jokainen on vastuussa itse tekosistaan.

mutta mistä tietää valehteleeko toinen osapuoli?
kuinka moni ihminen ei muistinmenetyksen takia edes tiedä tehneensä jotain?
jos et ole aikomusta edes pettää rakastaan ja noin tapahtuu.

Älä kerro ja unohda itsekin koko juttu. En mäkään haluis, et mun mies kertois jos ois tollasta tehny. Ihan turhaa pahaamieltä aiheuttaa. Eri asia, jos teillä ois oikeesti jotain sutinaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei ole mitään tekosyytä,miksi juot jos teet jotain?
en ole koskaan ennen tehnyt yhtään mitään humalassa!
joten en voi sanoa että 30vuoden ikään tultuani olisin tiennyt suutelevani jotain ja en edes itse muista niin tehneeni..

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

Meneekö sulla usein muisti. Jos menee, niin sittenhän sitä ei oikein voi tietää. Jos taas ei niin sitten suggeroit itsesi siihen tilaan että jätkä keksi kaiken ja vain kiusaa sinua.
Ikävä tilanne, mutta kuten muutkin jo "neuvoivat" en kyllä kertoisi miehelle.
Että siinä mielessä pettämistä ja pettämistä. Mutta ole jatkossa varovainen alkoholin kanssa, jos et tosiaan muista...

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

Meneekö sulla usein muisti. Jos menee, niin sittenhän sitä ei oikein voi tietää. Jos taas ei niin sitten suggeroit itsesi siihen tilaan että jätkä keksi kaiken ja vain kiusaa sinua.
Ikävä tilanne, mutta kuten muutkin jo "neuvoivat" en kyllä kertoisi miehelle.
Että siinä mielessä pettämistä ja pettämistä. Mutta ole jatkossa varovainen alkoholin kanssa, jos et tosiaan muista...

ei mene usein muisti.oudointa on että muistan sitten lähtöni kuitenkin ja mitä olen tehnyt yms mutta tuollaista en..
vittu!
joo siis miehelle en kerro oli vaan pakko purkaa jonnekkin koska mulla hajoo pää miettiessä et mitä vittua mä olen oikein tehnyt ja kysellyt siltä jätkältä asioita ja se sanonu sellaisia mitä en muista.en tiedä enää mitä uskoa,miksi mä tekisin jotain tuollaista yhtäkkiä jos ennen en ole tehnyt?huh..ei auta muutakun löytää tähän joku tolkku.

Ei kannattais juoda itseään tiedottomaan kuntoon.ja jos voit kerran tehdä noin voit taatusti tehdä toisenkin kerran.tse en varmaan pystyis olee kertomatta,jos joskus kävisi jotain noin kamalaa.mitä ei kyllä tule tapahtumaan!oma syysi siis, jos suhteenne menee piloille.
ja sun kommentti,en mäkään haluais,et mies kertoisi mulle jos on niin tiedottamassa tilassa,että tekis jotain tommosta. herää pahvi!hyvä suhde teillä,toista saa pettää kunhan ei muista sitä seuraavana päivänä..

Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkoholi on yks maailman typerimmistä tekosyistä.

Näin on! Vaikka olisi miten humalassa tehnyt jonkun kanssa ties mitä niin yhtä lailla se on pettämistä vaikkei muistais mitään. Kyllä sitä ilman alkookin voi pitää hauskaa ja siinä on parasta se, että muistaa aamullakin mitä on tehnyt,

Mä en ole omasta mielestä koskaan menettäny muistiani. Reilu 5v. sitten oli jotkut koti pippalot ja olin mukamas menny jonku miehen kanss yläkertaa... Kivoja kavereita kun kukaan ei myönnä vielä tänäkään päivänä onko se totta vai ei. Mä en kyllä pysty unissaankaan pettämään miestäni, jokus oon nähny sellasta unta. :D

Mieti vain, miten hyvin sulla menisi läpi, jos mies kertoisi kuherrelleen jonkun toisen naisen kanssa: "Ei kai se haittaa, kun oli niin kännissä et hädin tuskin muistan mitään, eihän se oo pettämistä, eihän..? "

No, turha kai tuosta sen suurempaa numeroa on tehdä, mutta suosittelen vain ettet juo itseäsi noin tolkuttomaan kuntoon että muisti menee.

Mulla sama tilanne ja oon ihan kauhuissani! Tämä ei ollut edes eka kerta. Mietin ja mietin miksi teen just noin kun humalaraja menee sen yli et muisti menee. Suhteessa ei kuse mikään, en voi antaa mitään syitä tai selityksiä! Selvinpäin ei tulisi mieleenkään pettää. Se on vaan lopetettava se viinan kiskominen, se sen kai aiheuttaa, en keksi mitään syytä, oon niin vitun vihanen itelleni. Ihan tosi pelottavaa etten voi luottaa edes itseeni. :((

On pettämistä. Jos itse juo ittensä siihen tilaan et tuollainen on edes mahdollista (sanot ettet muista, mutta et voi olla varma), on se jo mielestäni aika hyvä syy miettiä et miks tekee sellasta. Mieheni petti minua samalla tavalla, ja aivan yhtä paljon se loukkaa oli mies selvinpäin tai ei. Jatkuva epävarmuus on pahinta. Ei tiedä millon "napsahtaa" ens kerran juodessaan tekemään samoin.
Jos tietää, että viinan kanssa läträtessä käy noin (tää siis apua:lle), ei ole mitään syytä juoda. Musta se kertoo vaan siitä, et haluaa pettää ja siks juo oikeuttaakseen sen itselleen.
Jos ette osaa juoda, älkää juoko. Vitun itsekästä pettää kännissä ja yrittää jotenkin lievittää omaa syyllisyyttä vetoamalla humalaan, kun on itse kuitenkin sen viinan kurkustaan kumonnut.

^Näin on, mutta aluksi se tuntuu niin käsittämättömältä että kun ei tunnista itsessään mitään halua pettää eikä todellakaan toivo menettävänsä sitä suhdetta, että niin voi edes tehdä? Eihän sitä halua uskoa, eikä tee kamalasti mieli myöntää itselleen ettei hallitse edes koko tilanteita. Nyt on pakko ymmärtää ja toivon että se viimeistään auttaa.
Mikä se on joka ohjailee siinä tilanteessa kun on niin humalassa että muisti menee? Alitajunta? Miksen vaikka heitä kärrynpyöriä ja laula hoosiannaa, vaan se johtaa juuri tähän tiettyyn käyttäytymiseen? Onko mulla joku klikki mitä en tiedosta, pääseekö tästä ikinä eroon, vai onko vaan niin että en koskaan voi juoda ja luottaa että mitään tämmöstä ei tapahdu. Kyllä se humala siis jonkin verran muuttaa koko ihmistä, se vaan täytyy ymmärtää ja osata ottaa huomioon siis. Hakisin vaikka apua jos sille joku voisi jotain. Ei ole ihan normaalia, lohdullista lukea täältä että muillekin sattuu, ehkä en olekaan ihan päästäni vialla?

Väitän myös että te joilla ei ole omakohtaista kokemusta siitä että olisitte aivan spontaanisti tehneet jotain idioottimaista humalassa muistamatta jälkeenpäin tai edes kun joku tulee baarissa siitä puolen tunnin sisään sanomaan, ette ehkä ymmärräkään sitä. Toiset onnelliset kai sammuu ajoissa, kuuluisinpa heihin.. :|

No onko sitä viinaa sitten pakko vetää... :headwall: :headwall: Jos kerran tietää, että muisti menee, niin voisko olla juomatta? tai juo sitten niin, että se oma mies on paikalla?

Yhteistyössä