onko pettämistä, jos antaa exän hieroa ja rasvata jalkapohjia?

• Viestiketjun aloittaja pettämisen raja
  • Ensimmäinen viesti
ggxz
Jaa-a meillä ei ainakaan ole sopimusta että exä tai exät ei saisi rasvata jalkapohjia, muiden sopimuksista en tiedä. Toisaalta se tällä hetkellä tuntuisi varsin kummalliselta että sellainen tilanne vastaan tulisi jolloin exän jalkapohjia jompi kumpi rasvaisi.

Ei kai sentään, ellei jommalla kummalla ole jalkafetissi.:D
Ja riippuu tietenin suhteen luonteesta, jos aidosti exä on vain ystävä ja itsekin kokee samoin niin rasvatkoon ihan rauhassa.

"vieraana"
Siinä kulkee raja, mitä ei haluaisi että oma kumppani tekee, tai mitä ei hänen nähden voisi tehdä. Itse en hyväksyisi että mieheni ex rasvailis hänen jalkojaan. Ja en tosiaankaan voisi antaa exän rasvailla jalkojani mieheni nähden.

"Mie"
No mieheni ei ole ollut exänsä kanssa tekemissä 7 vuoteen, joten pitäisin sitä hyvin hyvin outona jos yllättäisin yhtäkkiä miehen exän hieromassa mieheni jalkapohjia. En ehkä sanoisi että se olisi pettämistä, mutta...arveluttavaa kuitenkin.

En hieroisi exän jalkoja kuin korkeintaan kymmenen metrin päästä haulikolla. Jos se ilmaantuisi mun räpylöitä hiomaan, saisin todennäköisesti murhasyytteen jälkipuinneissa.

Mutta mun mielestä tuo sääntö on hyvä: mitä et tekisi kumppanisi nähden/mistä et voi kumppanille kertoa, on pettämistä tai ainakin hyvin arveluttavaa.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"oho"
Toi astron jaksaminen meni multakin nyt vähän ohi??

Mutta mä pelkäisin siinä vaiheessa ihan tosissan miehen mielenterveyden puolesta. Se ei olisi normaalia, tuskin pettämistäkään. Varmaankin passittaisiin päätohtorille jotta tietäisin uskaltaisiko suhdetta jatkaa (onko hihna pois paikoiltaan) :D

Saraldo
Jos se exä olis jalkahoitaja, niin olis ehkö ok. Siis jalkahoitajan ominaisuudessa, ei exän ominaisuudessa. Muuten mä en näe mitään tarvetta sille, miksi exän pitäisi koskea, tai miksi exään pitäisi koskea. Niskahieronta on sama juttu. Jos se exä on hieroja, se olis ehkä ok. Toisaalta, kai niitä nyt muitakin hierojia tai jalkahoitajia on kuin se exä.

jalat on ällöt
En tajua miksi kukaan haluaisi hieroa toisen jalkoja, etenkään exä! Mutta mikäs siinä, jos exä niin haluaa tehdä. Annan minä miehen käydä hierojallakin. Ajatelkaapa muuten jos miehenne menisivät hierojalle ja siellä vasta paljastuisi että hieroja onkin exä :D Pitäisikö miehen jättää hieronta väliin?

jalat on ällöt
Jos se exä olis jalkahoitaja, niin olis ehkö ok. Siis jalkahoitajan ominaisuudessa, ei exän ominaisuudessa. Muuten mä en näe mitään tarvetta sille, miksi exän pitäisi koskea, tai miksi exään pitäisi koskea. Niskahieronta on sama juttu. Jos se exä on hieroja, se olis ehkä ok. Toisaalta, kai niitä nyt muitakin hierojia tai jalkahoitajia on kuin se exä.
Onkohan meillä joku yhteys? :p

kukalie
Mielestäni jalkahieronta/rasvaus on hellyyden osoitus ja liian intiimi (vaikka ei kylläkään seksuaalinen) jaeltavaksi ympäriinsä. Ellei siis tee stä ammatikseen;)
En siis suhtautuisi sopuisasti, jos löytäisin mieheni exänsä jalkojen parista tai toisinpäin..

"Vierailija"
Astrolla on aika pelottavia kommentteja välillä..

Mielestäni riippuu paljon puolison ja exän väleistä. Jos eivät ole juurikaan tekemisissä, mutta yhtäkkiä alkaisivat rasvailemaan jalkapohjia, niin ei olisi sallittua.
Mutta jos olisivat todella hyviä ystäviä, niin periaatteessa miksei voisi ollakin ihan ystävän ele (siltikin vähän epäilyttävä).

Mutta henkilökohtainen vastaukseni olisi, että omassa tilanteessani kyse olisi pettämisestä. Mies ei ole missään väleissä tai tekemisissä eksänsä kanssa, joten jos nyt saisin tietää miehen rasvailevan ja hierovan hänen jalkojaan, niin kyllä sen pettämiseksi katsoisin - ei se ihan viatonta voisi olla.

Yhteistyössä