onko pettämistä, jos antaa exän hieroa ja rasvata jalkapohjia?

• Viestiketjun aloittaja pettämisen raja
  • Ensimmäinen viesti
Hmmm. Olen tänään sattuneesta syystä miettinyt aiheen tiimoilta juttuja ja tajusin, että katsoin asiaa vain yhden exän linssin läpi. Erään toisen entisen rakkauden kanssa pelkkä käsipäivää tuntuisi pettämiseltä; jalkahieronta kyseisen henkilön kanssa olisi minulle jo silkkaa erotiikkaa ja varmasti nykyisen puolisoni mukavuusalueen ulkopuolella.

Eli tarkennan vastaustani: asia riippuu sekä nykyisten puolisoiden välisestä kommunikaatiosta että entisen kumppanin kanssa jäljelle jääneestä jännitteestä. :p

vieras-
Jaa, olisin aika hämmästynyt, että mistä on exä ilmestynyt, kun niitä ei pitäisi olla...

Jos olisi exä, en pitäisi, että hän hieroisi mieheni jalkoja, koska meillä hieronnalla osoitetaan hellyyttä ja välittämistä. En sitä pettämisenä pitäisi, mutta epämiellyttävänä pitäisin juuri niiden tunteiden takia, jota meillä hieronnalla osoitetaan.

hihuli
Ketä sillä niinku petettäis jotain ihmistä vaiii sun omaa mielipuolta ?jäi vähä mietityttämää. Jos sä nyt jonku kans parisuhtees oot niin kyllä sellanen toiminta ei oikeen päivänvaloa sietäisi;)

Musta tuo kuulostaa vaan superkoomiselta :LOL:

En siis ainakaan osaa nyt ajatella, että pitäisin pettämisenä. Itse en yhtään pidä jalkahieronnasta, joten mun varpaat pysyy taatusti uskollisina :heart: Toisaalta, saatan hieroa kavereitteni jalkoja, eli siis käydä vieraissa, niin miten tää nyt oikein menee :confused:

Jos mieheni tekis niin exälleen niin en jaksais enää mitään koskaan. Mieheni soittaisi valkotakkiset, jos ite antaisin kenenkään tulla niin lähelle mua.
Anteeksi Astro, mä tykkään kommenteistasi suurimmaksi osaksi mutta joskus sun riippuvaisuus ja herkkyys ja ihan käsittämätön JOKU sinussa menee liian pitkälle. Ajattele jos omat tyttäresi joskus lukevat näitä kommenttejasi, millaisen kuvan he äidistään saavat? Naisena olemisesta, vahvuudesta, ihmisen sietokyvystä?

"tii-"
Riippuu varmaan kontekstista, jossa jalkojen hierominen ja rasvaaminen tapahtuu. Ollaanko exän kanssa kahdestaan vai porukassa, tavataanko exää normaalitilanteessa usein vai pitääkö tapaaminen järjestää varta vasten... Siinä voisi ihan hyvin olla pettämisen merkkejä, ainakin arveluttavaa toimintaa.

Mutta jos taas exä kuuluu johonkin samaan kaveriporukkaan, jonka kanssa ollaan viettämässä mökkiviikonloppua ja naisten saunan jälkeen pyydän omaa miestä hieromaan jalkojani, tämä vastaisi olevansa liian kiireinen tikan heiton kanssa ja exä tarjoutuisi hieromaan... ei kai se silloin pettämistä olisi? Tosin itse en haluaisi kenenkään exäni hierovan jalkojani, en vaikka olisin sinkku (vaikka ihan hyvät välit olisikin).

Hiippari
Jos ukon joku exä lähes 20 vuoden takaa varta vasten tahtois niitä kovettuneita rupijalkoja hieroa ja rasvailla niin aivan vapaasti. Säästäs euroja jalkahoidosta meinaan ja voisin humputella nekin rahat johonkin "tärkeään" :D vielä parempi jos olisi exä ammatiltaan jalkahoitaja niin avot!
Omiin jalkoihini ei tarvi taas kenenkään koskea, en tykkää sellaisesta ja hoidan omat jalkani itse.

Vierasmies
ASTROOO!!! Otappas taas lääkkees ettet täysin sekoa! Onko sulla lapsi siellä? Jos on niin soita apua sillä et ole kunnossa huolehtimaan tarkkuutta vaativista asioista!

Yhteistyössä