"Mona"
Noh, en ehkä pettämiseksi sanoisi mut mun mielestä exän kanssa ei tarvi olla noin läheisissä väleissä. Exän on kesiä.
Anteeksi Astro, mä tykkään kommenteistasi suurimmaksi osaksi mutta joskus sun riippuvaisuus ja herkkyys ja ihan käsittämätön JOKU sinussa menee liian pitkälle. Ajattele jos omat tyttäresi joskus lukevat näitä kommenttejasi, millaisen kuvan he äidistään saavat? Naisena olemisesta, vahvuudesta, ihmisen sietokyvystä?Jos mieheni tekis niin exälleen niin en jaksais enää mitään koskaan. Mieheni soittaisi valkotakkiset, jos ite antaisin kenenkään tulla niin lähelle mua.
Hieroin exäni persettä, kun oli jumissa ja aiheutin vahingossa orkun. Onko pettämistä?Alkuperäinen kirjoittaja pettämisen raja;29506587:missä kulkee raja?
Sattuisko Astro eilen muita kilahduksia vai toivuitko itkupotkuraivareistasi? Saiko muut kuulla pelottavia juttujasi?ASTROOO!!! Otappas taas lääkkees ettet täysin sekoa! Onko sulla lapsi siellä? Jos on niin soita apua sillä et ole kunnossa huolehtimaan tarkkuutta vaativista asioista!