just näin!!!Alkuperäinen kirjoittaja Accra:haluaisin todellakin tietää ja sitten oiskin ex..
Ehdottomasti voisin ja lentäiskin. Tai mä kyllä tästä haluaisin lähteä, mies sais jäädä tähän. Mulla on parempaakin tekemistä elämälläni, kuin olla pettäjän kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja anrinko:Voitteko vannoo, että heittäisitte oikeesti puolison/lasten isän pihalle pettämisen jälkeen?
Mä en voi! Ei (vissiin) ole pettänyt, mutta jos pettäis, niin en voi vannoa, että lentäis ulos. Riippuu niin paljon monesta asiasta...
Alkuperäinen kirjoittaja kamajohi:Jos saisin kuulla aviomiehen pettävän, en voisi jatkaa yhdessä. Luottamus on suhteessa tärkeintä, ja se olisi silloin menetetty.
Ihan sama olisiko kyseessä kerran hairahtuminen vai pidempi suhde, jossa tunteita mukana.
Mutta sulle sillä ei kuitenkaan ole merkitystä. Sinähän olet avoimien suhteiden kannalla =)Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Haluaisin tietää, koska valhettahan se ihanuus olisi.
peesi.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mitenkäs pettävä mies muka olisi ihana? Eikö ihanasti käyttäytyvä pettävä mies ole ainoastaan säälittävä huijari?
En voi vannoa. Voi olla, että jatkaisin yhteistä taloudenpitoa kuten ennenkin, jos asia pelkästään minusta kiinni olisi, mutta seksi loppuisi ja sen etsisin jostain muualta tai pysyisin selibaatissa.Alkuperäinen kirjoittaja anrinko:Voitteko vannoo, että heittäisitte oikeesti puolison/lasten isän pihalle pettämisen jälkeen?
Täysin samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Halluisin tietennii tietee.
Mutta enpä todellakkaan lähtis vannomaan, että jättäisin mieheni, lapseni isän ja meidän erittäin onnelliset yhteiset vuodet vaikkapa jonkun suttuisen yhen illan suhteen takia.
Täydellinen peesi :wave: En mä nyt tietenkään koko aikaa vello ajatusta että nyt se mies varmaan pettää ku lähtee jonnekkin ilman mua mutta en todellakaan elä pää pilvissä että voisin sanoa että´minun mieheni ei 100% varmuudella petä´Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:Mä en jaksa uskoa ihmisen yksiavioisuuteen. En voi pettyä, kun pidän mielessä sen mahdollisuuden aina. Ei meistä kukaan ole täydellinen. Suhde ei minun mielestäni voi fyysiseen harhahyppyyn kaatua. Henkistä, pitkää suhdetta toiseen pitäisin suurempana pahana.
joo ihan samaa minä tekisin, mopoa persiille mokomalle petturi äijälleAlkuperäinen kirjoittaja Narkissos:Haluaisin tietää ja taatusti loppuisi yhteiselo siihen. :/
Voin vannoa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja anrinko:Voitteko vannoo, että heittäisitte oikeesti puolison/lasten isän pihalle pettämisen jälkeen?
Mä en voi! Ei (vissiin) ole pettänyt, mutta jos pettäis, niin en voi vannoa, että lentäis ulos. Riippuu niin paljon monesta asiasta...