Onko parempi, että mies on juopporeissullaan yön yli ja tulee selvinpäin kotiin vai että tulee yöllä kauheassa kunnossa?

  • Viestiketjun aloittaja Tiukkis äiti ja vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Tiukkis äiti ja vaimo
Minä en voi sietää ja kestää, jos ukko rymyää kotiin aamuyöllä kauheassa kunnossa! Hermot menee! Varsinkin jos tulee viereen haisemaan ja nukkumaan. Tai menee silloinkin, jos sammuu eteisen lattialle ja sitä löytyy aamulla. Ja aamulla kauhea krapula ja makaa vaan sängyssä tai sohvalla.

Mieluummin suon hänelle yli yön kestävät mökkireissut, jossa vetäköön viinaa niin paljon kuin sielu sietää. Ja sitten kun on ajokunnossa niin kotiutukoon.

Inhoan kattoa humalaisia!
 
Jos on oikein kiva ilta poikien kanssa, niin jatkakoon aamuun. Jos ei ole yöpaikkaa niin saa mennä yläkertaan nukkumaan, nukkua aamulla rauhassa ja könytä alakertaan kun on tolkuissaan ja pystyy osallistumaan perhe-elämään. Ja sitten seuraavana aamuna minä saan nukkua just jämptisti yhtä kauan. :whistle:
 
weballergy
Kyllä se kotiin tulee, samoin minä.
Kivempi se on kotona omassa sängyssä nukkua darra pois kun jossais muualla.
Meillä yleensä toinen (se joka ei pode kohmeloa) lähtee sit vaikka lapsien kaa kylään että saa heikompi osapuoli olla rauhassa.
 
Mä oon aina tyytyväinen kun ukko bändin kanssa keikkaillessaan hoitaa noi viinan ottamiset samalla kertaa.Inhoan itse nimittäin yli kaiken sitä kun täytyy toista odottaa baarista kotiin.En osaa nukkua kunnolla kun koko ajan ajatus päässä että jotain pahaa voi sattua tms.
 
Turkilmas
Me ollaan miehen kanssa (mun tahdosta) sovittu että silloin kun ottaa, niin on pois kotoa ja tulee seuraavana päivänä vasta takaisin.

Tää on ihan mun omasta tahdostani, koska mä en vaan jaksa katsella sitä kännissä. Yleensä mies on sitten joko kaverinsa luona yötä, taikka sitten vanhempiensa omistamassa kalustetussa yksiössä keskustassa.

Ja hyvin harvoin olen itsekään yötä jos olen juhlimassa. Joko olen tyttöjen kanssa Helsingissä tai sitten nukun samaisessa yksiössä.

Tää järjestely sopii meille kaikkein parhaiten enkä sitä missään nimessä halua muuttaa.
 
Exän kanssa jako oli se että ehdottomasti pysyy poissa kotoa. Joillekin ei vaan viina sovi, eikä mulla ole mitään tarvetta katsella örveltävää ihmistä joka ei tiedä rajojaan ja vetää joka kerta pohjanmaan kautta.

Nyt mulla on mies joka tulee kotiin yöksi, mutta se osaa alkoholia käyttää fiksusti.
 
En kärsisi jos mies ei hallitsisi juomistaan. humalassa saa olla ja kotiin mielellään tulla, mutta jos sammuilisi mihin sattuu, niin en hyvällä katsoisi. Kyllä pitää aikuisen osata lopettaa ennen kuin sammuu.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
En kärsisi jos mies ei hallitsisi juomistaan. humalassa saa olla ja kotiin mielellään tulla, mutta jos sammuilisi mihin sattuu, niin en hyvällä katsoisi. Kyllä pitää aikuisen osata lopettaa ennen kuin sammuu.
Paitsi että joillakin ihmisillä puuttuu ihan oikeasti se raja. Ei vaan mikään kerro milloin on jo tarpeeksi. Ei vaikka kuinka olis aikuinen.
 
Mun miehen kohdalla täytyy vastata teoreettisesti, hän kun ei noita ryyppyreissuja harrasta.
Mutta jos mökille menisi kavereiden kanssa, niin TOTTAKAI hän saisi jäädä sinne yöksi! Tai jos menisi kaverin luo toiseen kaupunkiin vaikkapa.
Mutta jos menisi baariin ihan täällä kotikaupungissa, niin kotiin tullaan oli kunto mikä tahansa. Ja kotiin tullaan nimenomaan "oikeaan aikaan" eli aamuyöstä kun baarit menee kiinni (tai aikaisemminkin toki saa tulla :D ) eikä aamulla kello yhdeksän ties minkä meriselityksen kera.
 
ei alkoholille
Jos mun mies tulis kännissä kotiin tai kuulisin jostai et on käyny ryyppäämässä tulee ero heti mä en kattele miestä joka käyttää alkoholia, ja perheemme on uskovainen ja uskontomme ei hyväksy alkoholin käyttöä ollenkaan
 

Yhteistyössä