onko pakko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 19:27 mä kirjoitti:
Tehdä Jumalan tahtoa vastaan ja väenvängällä yrittää saada lapsi... ehkä sillä on tarkoitus kun niitä ei kuulu!!!!

Ehkäpä se onkin Jumalan tahto ja tarkoitus, saada edes osa ihmisistä ymmärtämään kuinka kallisarvoinen ja elintärkeä asia se on, että ihmisellä on oma lapsi.
Ja että kuinka paljon sitä lasta voi arvostaa, rakastaa ja kunnioittaa..

Enpä pysty uskomaan (kaikesta elämän #&%?$!* huolimatta), että Jumala olisi tarkoittanut ne lapset vaan ja ainoastaan niille, ketkä pystyvät niitä "normaalisti" SAAMAAN/TEKEMÄÄN..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 20:56 Sinulle mä kirjoitti:
Toivon sydämeni pohjasta, että joudut kohtaamaan jotain mikä saa sut tajuamaan ettei Jumalan tahdolla pitkälle pötkitä. Mitä jos lapsesi saa jonkun sydänkohtauksen ja tarvitsee apua? Entä jos lapsistasi tulee lapsettomia? Varmaan hylkäisit heidätkin jos haluaisivat lapsia hoidoilla.

Sitäpaitsi, hormoneilla vain saadaan aikaan monesti se, että saadaan tasattua omaa hormonintuotantoa..ei siinä ole mitään pahaa. Jumala on kyllä sekoillu kun on tuollaiselle ihmiselle lapsia antanut!

...ja ihmettelenpä vaan mitä pyörit täällä Lapsettomuuspuolella jos asia ei sinua millään tavalla kiinnosta tai kosketa.

Huono äiti. Säälin lapsias. todella.Älä turhaan sääli kun äitiydestä et tiedä mitään!!
=)

No missäs se sun lähimmäisenrakkaus on kun tulet tänne tuommoisia "julistamaan"? Lapsettomuushoidot on todella rankkoja henkisesti ja jokainen joutuu kohdallaan harkitsemaan kuinka tärkeä se oma lapsi olisi. Ja kun hoidot päättää läpikäydä, niin se mahdollinen lapsi on silloin todella toivottu.

Oletan että lapsesi saavat/ovat saaneet ne rokotukset mitä pitää, käytät heitä lääkärissä jos ei "kotikonstit" sairautta paranna jne. Miksi eivät sitten lapsettomuudesta kärsivät saisi käyttää lääketieteen suomia mahdollisuuksia?

Lapsettomuus on hyvin henkilökohtainen ja kipeä asia. Miksi haluat "lyödä lyötyjä"?

Mitä ihmettä mun lasten rokotukset tähän kuuluu? Tekeehän lääkärit kauneusleikkauksiakin .... täysin turhaa hommaa... Tärkeintä on kai se mihin rajansa vetää... kaikilla se raja ei näytä pysyvän hyvän maun rajoissakaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2006 klo 15:51 mä kirjoitti:
Mitä ihmettä mun lasten rokotukset tähän kuuluu? Tekeehän lääkärit kauneusleikkauksiakin .... täysin turhaa hommaa... Tärkeintä on kai se mihin rajansa vetää... kaikilla se raja ei näytä pysyvän hyvän maun rajoissakaan.

Oletan että lapsesi saavat/ovat saaneet ne rokotukset mitä pitää, käytät heitä lääkärissä jos ei "kotikonstit" sairautta paranna jne. Miksi eivät sitten lapsettomuudesta kärsivät saisi käyttää lääketieteen suomia mahdollisuuksia?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2006 klo 15:51 mä kirjoitti:

Että siis lastesi rokotuksetkin on mielestäsi täysin turhaa hommaa - vai mitä tarkoitat?
Sairauksien hoidolla on kyllä vinha ero siihen mihin ylläolevassa viittaat.

Mutta katsos et vissiin tiennyt sitä, että moni sairaus tai vika voi johtaa lapsettomuuteen!!!
Säki taidat olla vaan jonkinsortin etiketti virhe tällä maapallolta...

Ota vaikka ensin selvää asioista ennen kuin avaat suusi.
Et kyllä näytä itsekkään tietävän mistä ja mitä puhut....säälin sua raukka...ja sun lapsias, mutta vielä enemmän miestäsi...kuka sun kanssas oikeasti jaksaa elää... :headwall:

Meidän pitäisi lopettaa jo tämä hölmöily. Keskustelun aloittajalla on taatusti joku testi/veto itsensä kanssa meneillään, kuinka monta viestiä saa päivän aikana, kun ei muuten kontaktia muiden kanssa saa. Mitä nyt ukkoparkaansa kerran vuodessa :laugh: . Mutta onnittelut, että simpat toimii!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2006 klo 16:35 mä kirjoitti:
Lapsettomuus ei ole sairaus!!!!!! Lapsettomilla on vaan pakkomielle... ehkä se on sairaus?? psykiatri kai osais sen parhaiten hoitaa.

Kyllä lapsettomuus hyvin usein voi olla sairaudesta johtuvaa. Kaikilla sitä syytä ei vielä nykytekniikankaan avulla valitettavasti pystytä selvittämään. Mutta tahattoman lapsettomuuden syy on aina fyysinen, ei psyykkinen! Esimerkkinä syöpä - sen hoidon seurauksena sukusolut voivat tuhoutua.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2006 klo 16:44 hei kirjoitti:
Meidän pitäisi lopettaa jo tämä hölmöily. Keskustelun aloittajalla on taatusti joku testi/veto itsensä kanssa meneillään, kuinka monta viestiä saa päivän aikana, kun ei muuten kontaktia muiden kanssa saa. Mitä nyt ukkoparkaansa kerran vuodessa :laugh: . Mutta onnittelut, että simpat toimii!!
Mun mies ei liity tähän mitenkään. Mutta jos haluatte kuulla niin 8 vuotta ollaan yhdessä oltu ja suhde on todella kunnossa.
Voiko olla noin lapsellisia lapsettomia.. ehkä teillä ei ole lapsia kun teidän hermot ei kestäisi lasten kanssa???

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2006 klo 16:51 Jospa kirjoitti:
Uskon että Jumala antoi ihmisille viisauden hoitaa lapsettomuutta, jotta lapsia saisi syntyä :flower:
Ihan kun maailmassa ei olisi tarpeeksi lapsia. Tolla pelleilyllä ei ole Jumalan kanssa mitään tekemistä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2006 klo 16:53 mä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2006 klo 16:51 Jospa kirjoitti:
Uskon että Jumala antoi ihmisille viisauden hoitaa lapsettomuutta, jotta lapsia saisi syntyä :flower:
Ihan kun maailmassa ei olisi tarpeeksi lapsia. Tolla pelleilyllä ei ole Jumalan kanssa mitään tekemistä.

Onko sellaista Jumalaa, jolla oli oikeasti tekemistä syntyvyyden kanssa. Se on totta maailmassa on paljon lapsia, joten sen puolesta Jumalalla olisi paljon tekemistä, maailma kun on niin julma.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2006 klo 16:44 mä kirjoitti:
No olisitte hoitaneet klamydianne ajoissa.... ja kyllä kaikille sairaille vaan väkisin lapsia :laugh:

Niin ja sä voisit hankkia tuohon skitsofreniaan lääkityksen kohdilleen...
Kukahan täällä on sanonut, että klamydian takia kaikki ollaan lapsettomia...
No, mutta onneksi sä sentään osasit oman klamydian hoitaa heti pois alta!!! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Onpa omituinen keskustelun aihe.

Mutta jos nyt jätetään yksilöt, joilla myös on oikeutetut tarpeensa, tästä pois, kun siitä ei näköjään kaikki osaa asiallisesti ajatuksia vaihtaa, niin voi vaan todeta, että SUOMEEN ON PAKKO SAADA LISÄÄ LAPSIA. Ei me muuten selvitä eläkepommista. Lapsettomuushoidot ovat raskaita ja kallita, mutta kansantalouden kannalta tosi hyvä investointi.

Olkaa ylpeitä itsestänne kaikki, jotka niitä jaksatte!!!!

(minulla 2 lasta ja sen jälkeen 2 keskenmenoa, yritän vielä kolmatta - toistaiseksi luomusti)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2006 klo 16:57 niin kirjoitti:
\
No olisitte hoitaneet klamydianne ajoissa.... ja kyllä kaikille sairaille vaan väkisin lapsia :laugh:

No, mutta onneksi sä sentään osasit oman klamydian hoitaa heti pois alta!!! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
=) Mä olen kyllä ihan terve, että se siitä skitsofreniasta. Pitää kai siirtyä sivuun, kun te ette pysty edes pysymään asiassa. Ei ole minun, mieheni tai lasteni vika että te ette saa lapsia!! tämä todellakin kannatti jos edes yksi teistä tuli järkiinsä :)
Niin ja hyvää joulua!! kiitos kun jaksoitte lukea... kyllä siellä taisi sinne tänne jäädä ajatus itämään muista vaihtoehdoista =) HYVÄ!!! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2006 klo 17:08 Mä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2006 klo 16:57 niin kirjoitti:
\

=) Mä olen kyllä ihan terve, että se siitä skitsofreniasta. Pitää kai siirtyä sivuun, kun te ette pysty edes pysymään asiassa. Ei ole minun, mieheni tai lasteni vika että te ette saa lapsia!! tämä todellakin kannatti jos edes yksi teistä tuli järkiinsä :)
Niin ja hyvää joulua!! kiitos kun jaksoitte lukea... kyllä siellä taisi sinne tänne jäädä ajatus itämään muista vaihtoehdoista =) HYVÄ!!! =)

Eipä täällä kukaan ole sinua siitä asiasta syyttänytkään vai vaivaako vielä lukihäiriökin...
Tuskinpa tuollaista pelleä kukaan täällä edes ottaa tosissaan...
että hyvää joulua vaan sinullekkin!!! :xmas:

Niin ja anteeksi vielä kaikille, jos pahoitin jonkun mielen. Välillä lähtee mopo käsistä, ja puran ilmeisesti pahaa oloani näille palstoille. Kotona mättää ja töissä samoin...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2006 klo 17:13 mä kirjoitti:
Niin ja anteeksi vielä kaikille, jos pahoitin jonkun mielen. Välillä lähtee mopo käsistä, ja puran ilmeisesti pahaa oloani näille palstoille. Kotona mättää ja töissä samoin...
Lupasin jo jättää teidät rauhaan... Provolle terveisiä... Jokainen laittakoon omat viestinsä.. mutta jos sä tosta jotain sait ni =)

Yhteistyössä