Ei tietenkään ole pakko tehdä ohitusleikkausta... ketä semmoseen ees suostuis.. hui B)Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 19:28 pietu- kirjoitti:Onko pakko tehdä ohitusleikkaus, jos infarkti iskee, kun se on jumalan tahto?
Hanki elämä ja trollaa muualla.
P.S. Miksi ylipäätään lääketiede kehittyy, jos ihmiset eivät hoitoja saisi käyttää..
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 20:19 mä kirjoitti:Ja huomaa että teillä ei ole lapsia... onkohan miestäkään. Perheellisellä on myös omaa aikaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 20:28 Nampula kirjoitti:Meistä ei muuten kaikki vedä nappeja suuhun ja munaa sisään. Meillä piikitellään kovaa tahtia, mies hoitaa yksin hommat ja sitten tuotokset tungetaan välineillä miedän naisten sisään! Että näin ainakin meillä!
Ei meidän uudessa kohta valmistuvassa talossa ole kuin kaksi lastenhuonetta... lisää muksuja ei mahdu!!Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 20:29 pure love kirjoitti:Annetaan tämän aloituksen tippua kun selvästikkin ap:lla on menkat alkanut ja johonkin pitää kiukkua purra kun ei raskaustesti näyttänyt plussaa...
Ja sä sitte olet aikuinen???? "Tuulitunneliisi aivonystyrä kasvanut... " ei se mun vika oo että sulla ei paikat toimi!! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 20:33 pure love pikana kirjoitti:no eipäs sitten ihme kun täällä kiukkuas purat...
ehkäpä vielä joku kaunis päivä huomaat, että tuulitunneliisi on jonkinmoinen aivonystyrä kasvanut...
Jep, nämä provot on kyllä NIIIIIN ihania!
Ja mä kans toivotan hyvät joulut kaikille kanssasisarille!!! :xmas:
Kaupallinen yhteistyö: Storytel