Onko pakko tehdä juhannussiivous?

Mulla on niin huono äiti fiilis kun ei oo suursiivoukset kuin puolittain tehtynä, ja enää en kerkiä millään kun huomenna mennään viemään kissat mun kotiin hoitoon ja to aamulla lähdetään jo jussin viettoon... ja ollaankin sitten pois 1,5 viikkoa.

Mutta oikeesti en jaksa enää alkaa paniikissa viimeisiä kaappeja ja saunaa ym. puunaamaan, tai siis kylppäri/keittiö eli pahimmat olis jäljellä, mutta miljoona muutakin asiaa tekemättä... :whistle: Ehtisin jos yötä päivää siivoaisin mutta muu perhe kärsis myös mun stressistä ja hermoilusta ja huudosta. On vaan jotenkin jo kotona takaraivoon iskostettu että juhannus (tai se joulu) ei voi tulla jos ei joka kaapinnurkkakin kiillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mallura:
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
mä en tajuu miks aina juhlapyhien edellä pitää SIIVOTA? :/
En kans tajuu tätä. Ja joku joulu on aivan hullua aikaa...väsytetään itsensä täysin loppuun parin hassun päivän takia.
ymmärrän et joskus ennen vanhaan tehtiin näin mutta ei meillä niin likaista oo et oikein urakalla pitäis siivota hiki hatussa....
 
Turkilmas
Täytyypä vielä lisätä että mä en ole ennen palstailu-uraani edes kuullut juhannussiivouksesta. Joulusta juu mutta en tosiaan juhannuksesta.

Mä luulen että meikäläisen siivousvimma johtuu tuosta pian syntyvästä vauvasta vaan :whistle: B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä luulen että meikäläisen siivousvimma johtuu tuosta pian syntyvästä vauvasta vaan :whistle: B)
Täällä on ihan turha siivota ja rikkoa itseään enää enempää kun tuo poika kuitenkin sotkee sitä mukaa kun ehdin siivota. Jos edellisenä päivänä on imuroinut niin seuraavana päivänä sitä ei todellakaan enää huomaa. |O
Olisihan se kiva että olisi siistiä ja puhdasta kun vauva tulee mutta täällä siivoaminen on kuin tuuleen huutaisi. Ja sitten vituttaa ja sattuu vielä enemmän. :headwall:
 

Yhteistyössä