I
itkettynyt
Vieras
Miehen taholta siis. Aamun se aloittaa tiuskaisemalla että nouse nyt ettei lapset myöhästy koulusta. Kun se tulee töistä niin alkaa heti valittaa työkavereistaan. Jos en ole tehnyt jotain asiaa mitä hän oli ajatellut että minun pitäisi tehdä niin alkaa valitus siitä. Jos yritän kertoa mitä kivaa lapset on tehnyt päivän mittaan niin joudun kerrottuani kysymään että kuuntelitko, toinen tiuskasee että kuulin (ja siinä taas menee oma ilokin, jota olisin halunnut jakaa). Alkaa puhumaan päälle omia asioitansa (aina mun pitäisi kuunnella, illallakin jos haluaisin jo nukkua niin se saattaa haluta lukea kirjaa ääneen että tietäisin samat asiat, tai kertoa juonen jostain tv-ohjelmasta). KUINKA JOKU VOI ELÄÄ PERHEENISÄNÄ niin ettei ota ollenkaan huomioon että talossa asuu joku muukin? Lapset toistaa monta kertaa iskä iskä, ja iskä vaan kävelee ohi tai lukee lehteä eikä vilkaisekaan heihin, korkeintaan saattaa ynähtää jotain. Kavereita sillä ei ole, tuttavia on mutta niistäkin se etsii kaikenlaisia virheitä. Omien ja mun vanhempien kanssa se on riidoissa -ja suurimman osan ajasta munkin kanssa.
Alan pikkuhiljaa katua että menin hänen kanssaan naimisiin :'(
Alan pikkuhiljaa katua että menin hänen kanssaan naimisiin :'(