Onko painonvartijoita?

• Viestiketjun aloittaja Kisuli
  • Ensimmäinen viesti
Kisuli
Mites perunasta (ihan tavallisesta keitetystä) tulee pisteitä?
Olen nyt 4 päivää ollut painonvartijoiden pistelaskulla ja paino on laskenut ehkä jotain 500g. Olen ehkä vähän hätäinen koska odottelen hirven nopeaa painon pudotusta. Mikä on sellainen keskimääräinen pudotus määrä pisteytyksellä?

Kisuli
Miltäs mun syömiset kuulostaa?

Aamupala: 1dl kaurapuuroa, 2tlk voita ja 2dl rasvatonta maitoa. Päälle sokeritonta mansikka keittoa pari desiä, JOS jaksan.

Lounas: -

Välipala: Sokeriton keitto.

Päivällinen: Max. 2 perunaa, lihaa, kalaa ym mitä nyt sattuu olemaan. Salaattia sekä maito 2dl.

Iltapala: Kaurapuuro 1dl, rasva 2tlk ja maito 1dl.

Alkuperäinen kirjoittaja Kisuli:

Aamupala: 1dl kaurapuuroa, 2tlk voita ja 2dl rasvatonta maitoa. Päälle sokeritonta mansikka keittoa pari desiä, JOS jaksan.

Päivällinen: Max. 2 perunaa, lihaa, kalaa ym mitä nyt sattuu olemaan. Salaattia sekä maito 2dl.

heti pistää silmään toi, että et syö lounasta ja se ois kyl aika ehdoton.

Kisuli
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Alkuperäinen kirjoittaja Kisuli:

heti pistää silmään toi, että et syö lounasta ja se ois kyl aika ehdoton.
Itse asiassa oli vähän huolimaton. Yleensä kyllä syön lounaan, mutta joskus saattaa jäädä väliin. Kirjoitin tuon omasta listasta jonka päivältä lounaani jäi syömättä.

Yhteistyössä