heti pistää silmään toi, että et syö lounasta ja se ois kyl aika ehdoton.Alkuperäinen kirjoittaja Kisuli:Miltäs mun syömiset kuulostaa?
Aamupala: 1dl kaurapuuroa, 2tlk voita ja 2dl rasvatonta maitoa. Päälle sokeritonta mansikka keittoa pari desiä, JOS jaksan.
Lounas: -
Välipala: Sokeriton keitto.
Päivällinen: Max. 2 perunaa, lihaa, kalaa ym mitä nyt sattuu olemaan. Salaattia sekä maito 2dl.
Iltapala: Kaurapuuro 1dl, rasva 2tlk ja maito 1dl.
Itse asiassa oli vähän huolimaton. Yleensä kyllä syön lounaan, mutta joskus saattaa jäädä väliin. Kirjoitin tuon omasta listasta jonka päivältä lounaani jäi syömättä.Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:heti pistää silmään toi, että et syö lounasta ja se ois kyl aika ehdoton.Alkuperäinen kirjoittaja Kisuli:Miltäs mun syömiset kuulostaa?
Aamupala: 1dl kaurapuuroa, 2tlk voita ja 2dl rasvatonta maitoa. Päälle sokeritonta mansikka keittoa pari desiä, JOS jaksan.
Lounas: -
Välipala: Sokeriton keitto.
Päivällinen: Max. 2 perunaa, lihaa, kalaa ym mitä nyt sattuu olemaan. Salaattia sekä maito 2dl.
Iltapala: Kaurapuuro 1dl, rasva 2tlk ja maito 1dl.
Onko ne niitä makkarapihvejä? Kato, mitä grillimakkaroista saa ja vertaa siihen... Näin mä tekisin.Alkuperäinen kirjoittaja sirpa:osaisko muuten kukaan sanoa mitä wilhelm pihveistä tulee pisteitä?
juu makkarap ihvejäAlkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:Onko ne niitä makkarapihvejä? Kato, mitä grillimakkaroista saa ja vertaa siihen... Näin mä tekisin.Alkuperäinen kirjoittaja sirpa:osaisko muuten kukaan sanoa mitä wilhelm pihveistä tulee pisteitä?