A
avuton
Vieras
minun pitäisi muuttaa tiettyjä summia kruunuista euroiksi mutta nyt en kyllä yhtään tiedä kuinka se tapahtuu. ilmeisesti eurot saa muutettua kruunuiksi kun kertoo euromäärän 8,7440?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja avuton:ok kiitos. eräs asia minua hämää. kuitissa kruunujen määrä 759,85 mutta eurosumma kuitissa on 86,90e. eikös sen pitäisi olla euroiksi n.76e eikä 86e??
Kumpaan suunntaan vaihdoit? Kurssi on muuttunut parin viikon sisään.
Alkuperäinen kirjoittaja avuton:ööö.. siis olen maksanut euroissa 24e esim battery juomista (24 kpl laatikko), kuitissa se on kuitenkin kruunuissa 209.86, eli miten tuosta kruunumäärästä on saatu 24e? eikö sen pitäisi olla n.21e??
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja avuton:ööö.. siis olen maksanut euroissa 24e esim battery juomista (24 kpl laatikko), kuitissa se on kuitenkin kruunuissa 209.86, eli miten tuosta kruunumäärästä on saatu 24e? eikö sen pitäisi olla n.21e??
Jep.
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Millä maksoit ostokset?
Alkuperäinen kirjoittaja avuton:myös ikean kuitissa kruunu määrä, loppusumma siis on 642.00 ja euroissa se on kuitissa 68,30e
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Pitää muistaa että ainakin Visa electronilla maksettaessa ulkomailla, siitä veloitetaan lisäksi se joku prosenttiosuus ostosten summasta... tällöin ostosten loppusumma ja veloitettu summa eivät täsmää...
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:kaupalla saattaa olla ihan omat kurssit noiden muuntojen kanssa... Itse asun tässä Suomessa ihan Norjan rajalla ja kaupalla jos maksat kruunuilla niin ne kyllä muuntaa ihan omien kurssien mukaan. Ei ole se mikä virallisesti on ilmoitettu. Ne varmaan ottaa sillä tavalla jotain käsittelymaksua.
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:No katot paljonko noissa on velotettu ylimäärästä ja velotat samalla tavalla muilta. Vaivanpalkkaa![]()