onko paikalla joille tehty ivf?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mulla olisi muutama kysymys.. eli oletteko testannut pp14 vai mikä päivä? onko raskaustesti ollut luotettava minkä kotona olette tehneet? oletteko käyneet vielä verikokeissa varmuuden vuoksi?

On tehty IVF,testasin pp13 ja uudelleen pp14 :D,ei voinut uskoa sitä plussaa ekalla kerralla.
Ostin ihan apteekin halvimman testin ja en enää tarkistuttanut verikokeella plussaa.

Olen testannut kaikki kolme pp8 ja plussat tuli.. Testinä ollut joku halvin, apteekin raskaustesti tmv. En ole mennyt verikokeisiin. Varmistanut asian vielä pp14 ennen klinikalle soittamista.

Alkuperäinen kirjoittaja IVFmama:
On tehty IVF,testasin pp13 ja uudelleen pp14 :D,ei voinut uskoa sitä plussaa ekalla kerralla.
Ostin ihan apteekin halvimman testin ja en enää tarkistuttanut verikokeella plussaa.

oliko sulla viivan väri erolla mitään eroa? sillä minä tein pp12 ja oli tosi hailakka viiva, mutta näkyi kuitenkin. meinään tehdä vielä pp14 ja sitten soittaa klinikalle.

Mulle lääkäri suositteli testien aloittamista vähän aikaisemmin, koska kiertoni ollut aina lyhyempi kuin 28 pv. Tarkoitatko, että onko ovulaatiotesti ollut luotettava? Eiköhän ne luotettavia ole, itse en ainakaan käynyt verikokeessa, mutta olen tutun kuullut käyvän jopa ultrassa tarkistuttamassa ovulaatioajankohdan (on kyllä töissä sairaaalassa...).

Tsemppiä!

Minulla pp13 ja pp14 näkyi plussa ja menin varmistamaan veritestiin. hcg oli aivan liian matala normaalinn raskauteen. Minulla siis koti plussa ei pitänyt paikkaansa. Alkio oli vain yrittänyt kiinnittyä. :-(

No tiesin kyllä jo ennen testiä että olen raskaana, oli selvät oireet, mutta tein sen tikkutestin muistaakseni pp13
sekä kävin myös veritestissä koska lääkäri halusi tarkan hcg arvon (määritelläkseen mahdollisen kaksoisraskauden, kemiallisenraskauden jne)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja IVFmama:

oliko sulla viivan väri erolla mitään eroa? sillä minä tein pp12 ja oli tosi hailakka viiva, mutta näkyi kuitenkin. meinään tehdä vielä pp14 ja sitten soittaa klinikalle.

Tein kummatkin testit aamupissasta ja muistaakseni olivat vahvoja viivoja kumpíkin (tästä siis 5 vuotta aikaa). Tosin kyseessä oli kaksosraskaus,joten kaipa ne hormoniarvot olivat koholla jo alussa.

AP,piti vielä jatkaa,että kyllä se hailakka viivakin jotain jo kertoo. Toinen IVF näkyi hailakkana plussaviivana testissä,pp oli silloin 14. En silloin testannut aamupissasta. Tuolla se tytteli nyt pyyhältää :) Ja tosiaan kaksoset tuli siitä ekasta IVF:stä. Plussatuulia sinulle!!!

Mulle tehtiin toissa keväänä.
Testasin haamun pp13 ja haamun pp14. Vahva positiivinen viiva tuli pp16.
En tiedä miksi noin, selitettiin vaan että alkio kiinnittynyt paria päivää myöhemmin kohtuun.
Eli oliko tuon vauvan elämä sitten niin hilkulla. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Mulle tehtiin toissa keväänä.
Testasin haamun pp13 ja haamun pp14. Vahva positiivinen viiva tuli pp16.
En tiedä miksi noin, selitettiin vaan että alkio kiinnittynyt paria päivää myöhemmin kohtuun.
Eli oliko tuon vauvan elämä sitten niin hilkulla. :o

Tehty ja testattu,plussa tuli heti ekalla kerralla mutta kaikesta huolimatta päättyi keskenmenoon. Ensinmäinen testi oli hailakkaampi ku toinen.

Yhteistyössä