Onko paha, jos mun poikaystävä on 20-vuotias?

minä
Ei ole paha.Mutta tämä on:
http://www.voice.fi/index.php?mw=&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=15475&cat=26
72-vuotias Pearl Carter rakastui 26-vuotiaaseen lapsenlapseensa ja nyt pari on saamassa myös yhteisen lapsen.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ei ole paha.Mutta tämä on:
http://www.voice.fi/index.php?mw=&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=15475&cat=26
72-vuotias Pearl Carter rakastui 26-vuotiaaseen lapsenlapseensa ja nyt pari on saamassa myös yhteisen lapsen.
Huh! Aatelkaa, ku tolle miehelle päivitellään, et noin vanha nainen, sehän vois olla sun mummos...

Ja se vastaa, Niinhän se onkin, mun mummo. :$
 
kysymys
Ap, miten esittelet sun lapsille tollaisen pikkupojan? sitä 20v miehet vielä ovat. Nyt järki käteen ja keskityt lastesi kasvatukseen eikä nuorten poikien perässä juoksemiseen.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Ap, miten esittelet sun lapsille tollaisen pikkupojan? sitä 20v miehet vielä ovat. Nyt järki käteen ja keskityt lastesi kasvatukseen eikä nuorten poikien perässä juoksemiseen.
Miksi sen ikäinen ois pikkupoika? :eek:
 
Sinkkuäiti
Riippuu ihan tapauksista.. siis siitä miehenalusta ja naisesta. 20 vee miehenalkuja on monenlaisia.. tosin myös 27 vee naisiakin on monenlaisia. Riippuu luonteesta, tyypistä, siihen astisesta eletystä ja elämättömästä elämästä ja kokemuksista. Toiset on kypsempiä kuin toiset johtuen juuri em. seikoista. Ei voi yleistää, että kaikki esim. 20-vuotiaat on täysiä kakaroita. Ikä on vain numeroita.

Itse en kuitenkaan kovin helposti lähtisi 7 vuotta itseäni nuoremman miehen kelkkaan. Ainakin tähän asti olen keskittynyt vain itseäni vanhempiin miehiin. Se on tuntunut itselleni sopivimmalta. Enkä ole (vielä) törmännyt riittävän kypsään ja elämää nähneeseen nuoreen mieheen. Mutta se ei tarkoita sitä, että heitä ei olisi olemassa ;). Aion kyllä jatkossakin keskittyä mieluummin itseäni vanhempiin miehiin, jos vaan voin asiaan itse vaikuttaa. Ei sitä koskaan kuitenkaan tiedä, mitä tuleman pitää.. Never say never.. :) :heart:.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja öööö:
Jospa ap keskittyisi lapsiinsa miesten(pojujen) sijasta.
Juu eihän sitä nyt sovi mitään miehiä katsella, kun kotona on lapsia hoidettavana. Yksi asia kerrallaan, eikö vaan :xmas:
Juuri näin. Ensin omat lapset täysi-ikäisiksi. Sitäpaitsi siinä vaiheessa niitä kakskymppisiä poikia pörrää ihan luonnostaan huushollissa :xmas:

 
Niinhän se on, että riippuu ihan ihmisestä. Mun mies oli 23 ja mä täytin siinä 30 pian sen jälkeen, ku tavattiin. Minä sitä enempi alkuun pähkäilin, että voiko semmosella ikäerolla onnistua yms, mutta mies ei ollu moksiskaan ja aika pian se ikähomma jäi toissijaiseksi, nykyään sitä ei edes ajattele.

Mutta on se toki niinkin, että harvempi kakskymppinen on valmis sitoutumaan perheeseen, jossa on jo lapsia, jos vaikka haluaa vielä muutaman vuoden elää sitä lapsettoman ihmisen elämää. Mulla siis ei ollut lapsia ennestään, joten tää ei perustu omakohtaisiin kokemuksiin.

Uskon silti, että jos tosissaan rakastuu, ei siinä mieti ikää eikä sitä, onko toisella lapsia ennestään, kaiken tuon ottaa vastaan, jos haluaa toisen kanssa olla.
 
Minulla ja miehella ikaeroa 8v. Ja mina siis se vanhempi osapuoli. Ensin ei haitannut, kun oli vain hauskanpitoa, mutta kun muuttui vakavemmaksi alkoi minua mietityttamaan, ei miesta. Mutta ihan hyvin kaikki on mennyt, eika asia enaa edes tule mieleen. Oltu yhdessa nyt reilut 7 vuotta. Voin vain suositella! Kaikin puolin ;)
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ei ole paha.Mutta tämä on:
http://www.voice.fi/index.php?mw=&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=15475&cat=26
72-vuotias Pearl Carter rakastui 26-vuotiaaseen lapsenlapseensa ja nyt pari on saamassa myös yhteisen lapsen.
Huh! Aatelkaa, ku tolle miehelle päivitellään, et noin vanha nainen, sehän vois olla sun mummos...

Ja se vastaa, Niinhän se onkin, mun mummo. :$
Hahahaa .. tää oli niin hyvä.

Mut jos nää on oikeasti sukulaisia keskenään ja saa lapsen, niin aika iso tod näk sille, ettei laps ole ihan terve. Liikaa samoja geenejä nimittäin.

Mut muuten ikäerot on ihan tapauskohtaisia, itte olen seurustellut 14 v itseäni nuoremman kanssa, eikä se suhde kaatunut ikäeroon ( oltiin toki molemmat jo aikuisia ).

Mut tuntuuhan se vähän kummalta, jos joku kakskymppinen on yhdessä yli 40 v kanssa, että onks niillä nyt oikeasti niin paljon yhteistä ?
Mut joku 10 v ikäero ( 20 - 30 v ) ei ole mun mielestä edes paha.

 
pikasesti
No aikaisemmin katselin itseäni vanhempia miehiä.Olivat lapsellisempia kuin aviomieheni,joka on mua 6v nuorempi.
Naimisissa sekä kolme yhteistä lasta.

Ap ikä on numeroita.Anna palaa,jos siltä tuntuu.
 
No, itse olin 28v ja mies 20v kun alettiin seurustelemaan. Ennen iän kuulemista luulin, että mies on 24-25v ja mies luuli mua 25v. Mua alussa todella häiritsi tuo ikäero mutta mies oli niin varma asiasta. Edelleenkin meidän iät ja ikäero arvataan väärin. Miestä vanhemmaks ja mua nuoremmaks. :D

Kesällä tulee 8v avioliittoa täyteen joten kyllä suhde voi ikäeron ollessa noinkin päin toimia ihan niinkuin eron ollessa toisinkin päin.
 
vieras
Ihan täysi-ikäinenhän tuo poju on, ei siinä silloin mitään. :) Minä en vois kuvitella olevani tuon ikäisen miehen kanssa. Miehellä pitää olla elämänkokemusta ja tykkään itseäni vanhemmista.
Varmaan into korvaa puuttuvat taidot. :D
 

Yhteistyössä