V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja öö:merkkinä on kylllä lähinnä linus&lotta,tutta,remu,h&m.. eli liikaa siis tuo 80e..paljonko sitte :O
25-30 euroa.
Ollos hyvä tiedosta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja öö:merkkinä on kylllä lähinnä linus&lotta,tutta,remu,h&m.. eli liikaa siis tuo 80e..paljonko sitte :O
25-30 euroa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja öö:merkkinä on kylllä lähinnä linus&lotta,tutta,remu,h&m.. eli liikaa siis tuo 80e..paljonko sitte :O
25-30 euroa.
Ollos hyvä tiedosta
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja öö:merkkinä on kylllä lähinnä linus&lotta,tutta,remu,h&m.. eli liikaa siis tuo 80e..paljonko sitte :O
25-30 euroa.
Ollos hyvä tiedosta
mutta osa TÄYSIN UUSIA![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja öö:merkkinä on kylllä lähinnä linus&lotta,tutta,remu,h&m.. eli liikaa siis tuo 80e..paljonko sitte :O
25-30 euroa.
Ollos hyvä tiedosta
mutta osa TÄYSIN UUSIA![]()
Alkuperäinen kirjoittaja en ostas:Ihan liian kallis paketti, vaikka siinä olisi postikulutkin mukana! 16 vaatetta, ja jos laskin oikein, yhden vaatteen kappalehinta olisi 5 euroa. Jos sen näin siis jakaisi.
olen itse pyytänyt vaatteista hintaan 0,50 - 3 e eikä tahdo mennä silläkään kaupaksi. Ja on ihan ehjiä, siistejä, nättejä vauvan vaatteita.
Ihan sama vaikka miten on laput kyljessä kiinni, uudesta käyttämättömästä ei kukaan maksa 5 euroa enempää, tuskin aina sitäkään. Vaikka kaupasta ostettuna tuote maksaisi 20 e.
niin, enkä minkään ymmärrä mikä suosittu haluttu merkki se H&M tai name it tai lindex, kappahl on??? Mikä niissä on semmosta, minkä takia juuri tätä halutaan, vaikka esim. naperon tai cirafin tuotteet saattaa olla laadukkaampia ja parempana säilyneitä ja hyvän näköisiä !??? - ei siis mitään epämääräistä sottuprinttiä edessä vaan ihan kauniit värit ja kuva ehjä jne
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja en ostas:Ihan liian kallis paketti, vaikka siinä olisi postikulutkin mukana! 16 vaatetta, ja jos laskin oikein, yhden vaatteen kappalehinta olisi 5 euroa. Jos sen näin siis jakaisi.
olen itse pyytänyt vaatteista hintaan 0,50 - 3 e eikä tahdo mennä silläkään kaupaksi. Ja on ihan ehjiä, siistejä, nättejä vauvan vaatteita.
Ihan sama vaikka miten on laput kyljessä kiinni, uudesta käyttämättömästä ei kukaan maksa 5 euroa enempää, tuskin aina sitäkään. Vaikka kaupasta ostettuna tuote maksaisi 20 e.
niin, enkä minkään ymmärrä mikä suosittu haluttu merkki se H&M tai name it tai lindex, kappahl on??? Mikä niissä on semmosta, minkä takia juuri tätä halutaan, vaikka esim. naperon tai cirafin tuotteet saattaa olla laadukkaampia ja parempana säilyneitä ja hyvän näköisiä !??? - ei siis mitään epämääräistä sottuprinttiä edessä vaan ihan kauniit värit ja kuva ehjä jne
Salli mun nauraa, että naperon ja cirafin vaatteet olis laadukkaampia kuin esim. H&M. Ei pidä paikkaansa. Nuo kaksi em. merkkiä on surkeinta laatua mitä maa päällään kantaa.