onko paha hinta vauvanvaatteista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
remun haalarit kalliita eli nostanee hintaa... onkos miten kulunut jos lähes uusi niin sitten varmaan 40-55 eur paketista.... tietty jos kokoa 70 cm ja alle ni sitten en kyllä yyli 50e pyytäis

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
merkkinä on kylllä lähinnä linus&lotta,tutta,remu,h&m.. eli liikaa siis tuo 80e..paljonko sitte :O

25-30 euroa.

Ollos hyvä tiedosta

mutta osa TÄYSIN UUSIA :o

Silti. Käytetty on käytetty. Vaikka sulla ois laput tallella eikä vaatetta oikeasti olisi käytetty, niin kun sä olet sen saanut/ostanut, niin se ei ole enää "kaupan tuote", josta voi pyytää uuden hinnan, vaan sitä kohdellaan käytettynä

Ihan liian kallis paketti, vaikka siinä olisi postikulutkin mukana! 16 vaatetta, ja jos laskin oikein, yhden vaatteen kappalehinta olisi 5 euroa. Jos sen näin siis jakaisi.

olen itse pyytänyt vaatteista hintaan 0,50 - 3 e eikä tahdo mennä silläkään kaupaksi. Ja on ihan ehjiä, siistejä, nättejä vauvan vaatteita.

Ihan sama vaikka miten on laput kyljessä kiinni, uudesta käyttämättömästä ei kukaan maksa 5 euroa enempää, tuskin aina sitäkään. Vaikka kaupasta ostettuna tuote maksaisi 20 e.

niin, enkä minkään ymmärrä mikä suosittu haluttu merkki se H&M tai name it tai lindex, kappahl on??? Mikä niissä on semmosta, minkä takia juuri tätä halutaan, vaikka esim. naperon tai cirafin tuotteet saattaa olla laadukkaampia ja parempana säilyneitä ja hyvän näköisiä !??? - ei siis mitään epämääräistä sottuprinttiä edessä vaan ihan kauniit värit ja kuva ehjä jne

Alkuperäinen kirjoittaja en ostas:
Ihan liian kallis paketti, vaikka siinä olisi postikulutkin mukana! 16 vaatetta, ja jos laskin oikein, yhden vaatteen kappalehinta olisi 5 euroa. Jos sen näin siis jakaisi.

olen itse pyytänyt vaatteista hintaan 0,50 - 3 e eikä tahdo mennä silläkään kaupaksi. Ja on ihan ehjiä, siistejä, nättejä vauvan vaatteita.

Ihan sama vaikka miten on laput kyljessä kiinni, uudesta käyttämättömästä ei kukaan maksa 5 euroa enempää, tuskin aina sitäkään. Vaikka kaupasta ostettuna tuote maksaisi 20 e.

niin, enkä minkään ymmärrä mikä suosittu haluttu merkki se H&M tai name it tai lindex, kappahl on??? Mikä niissä on semmosta, minkä takia juuri tätä halutaan, vaikka esim. naperon tai cirafin tuotteet saattaa olla laadukkaampia ja parempana säilyneitä ja hyvän näköisiä !??? - ei siis mitään epämääräistä sottuprinttiä edessä vaan ihan kauniit värit ja kuva ehjä jne

Salli mun nauraa, että naperon ja cirafin vaatteet olis laadukkaampia kuin esim. H&M. Ei pidä paikkaansa. Nuo kaksi em. merkkiä on surkeinta laatua mitä maa päällään kantaa.

Bodeista 0,5e-1e kpl,haalari max 15e(jos tosi hyväkuntoinen),neuletakit 3e kpl.pyjamat 2,5e kpl,farkut 4e kpl,huppari 3e ja housut 2,5e,t-paita 1e.Näin minä hinnoittelisin tai olisin itse valmis maksamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja en ostas:

Salli mun nauraa, että naperon ja cirafin vaatteet olis laadukkaampia kuin esim. H&M. Ei pidä paikkaansa. Nuo kaksi em. merkkiä on surkeinta laatua mitä maa päällään kantaa.

H&M tuotteet ei oo kyllä mitään laatukamaa.Ciraf on musta tuplasti laatumerkki...meillä kestänyt paljon paremmin ku H&M vaatteet...

Yhteistyössä