G: kuvaile tähän JOKAISEN PERHEEN JÄSENEN vaatetusta tällä hetkellä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias

Vieras
minulla on nyt pillifarkut,ruskeat sukat ja pinkki huppari
miehellä farkut ja sininen huppari
2,5 vuotiaalla on pikkarit ja t-paita (juuri tuli kylvystä:D)
8kk on pinkit sukkahousut ja rusehtava tunika

Lapsi on alasti, koska istuu kylvyssä. Mulla on viininpunainen trikoopaita ja sen päällä musta neulehuppari. Jalassa vaan pikkuhousut, koska heitin housut pois laittaessani lapsen kylpyyn.

Ukolla farkut ja pitkähihanen paita, isommalla pojalla farkut ja t-paita, isommalla tytöllä jotkut juhlavat vaatteet; menossa HUNKSEJA kattoo :laugh: Nuorimmalla tytöllä collegeasu, pienimmällä pitkät kalsarit ja t-paita, mulla mustat collegehousut ja raidallinen paita.(musta-valko) =)

mulla on mustat velour-housut ja keltanen trikoopaita
miehellä on farkut ja tumman violetti huppari, missä valkosia raitoja
2,5v mustat velour-housut ja punainen huppari, missä valkosia palloja
1,5v on mustat velour-housut ja vihreä benettonin paita
6kk on valkoset potkarit ja valkonen body, missä keltasia,punasia,sinisia ja vihreitä palloja :D

äiti:kauhtuneet hm:n yöpökät ja toppi
isä:farkut ja koku neulepaita,ehkä.
lapsi 1: kukkamekko ja 2kiloa koruja kaulassa
lapsi 2: body ja sukkahousut
lapsi 3:body ja sukkahousut

minä: harmaa kietaisu neule jonka laa musta t-paita, farkut ja mustat sukat
mies : musta neulehuppari ja farkut
lapsi1: bokserit ja sukat
lapsi2: paavopesusienipaita,mustat kollarit ja sukat

ittellä haalistunu pinkki toppi + alla olkaimettomat geeli täyte liivit + päässä ponkkari missä sydämiä. sit meikki= ihon väristä (tai aika lähelle) huuli punaa+ meikki voide + sinistä ripsaria ja sävy sävyyn sinistä luomi väriä.....kulmissa mustaa kesto väriä........ sit vanhat verkkari housut= isän vanhat?? tumman sinisest + tennis sukat

miehellä t-paita........... harmaa missä jonku seuran printti???? + mustat alus kalsarit missä on se rako :xmas: + tennis sukat kanssa

vanhimmalla lasten farkut + kolits paita missä joku laulaja??? tosi nätti blondi laulaja

poika tytöllä inhottavasti kahisevat toppa housut + tumman vihree huppari???

pikku päällä hame

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
ittellä haalistunu pinkki toppi + alla olkaimettomat geeli täyte liivit + päässä ponkkari missä sydämiä. sit meikki= ihon väristä (tai aika lähelle) huuli punaa+ meikki voide + sinistä ripsaria ja sävy sävyyn sinistä luomi väriä.....kulmissa mustaa kesto väriä........ sit vanhat verkkari housut= isän vanhat?? tumman sinisest + tennis sukat

miehellä t-paita........... harmaa missä jonku seuran printti???? + mustat alus kalsarit missä on se rako :xmas: + tennis sukat kanssa

vanhimmalla lasten farkut + kolits paita missä joku laulaja??? tosi nätti blondi laulaja

poika tytöllä inhottavasti kahisevat toppa housut + tumman vihree huppari???

pikku päällä hame

Sinistä ripsaria?!? :O :laugh:

minä: sinisenmustat pillifarkut ja valkomustaraitainen edestä pitsinen 3/4-hihainen kauluspaita ilman kauluksia :) ja tulin siis töistä juuri, siksi näin.

poika 9v: mustat kapealahkeiset sammarit, valkoharmaakuvioinen huppari

poika 4v: harmaat pitkät kalsarit, marimekon raitapaita

kohta hyppäämme kaikki suihkuun.

Mulla mustat kotihousut ja musta t-paita, esikoisella mustat farkut ja musta-harmaa paita, kuopuksella siniset pitkät kalsarit ja punanen t-paita jossa monsterin kuva (ihme että sillä ylipäätään on mitään päällä kun yleensä on kotona aina alasti). Miehen vaatetusta en osaa sanoa kun en niin tarkkaan kattonu, se on autotallissa muka korjaamassa mun autoa.

minä: mustat tuulihousut, punanen t-paita, mustaharmaaraidalliset sukat
mies: mustat levikset ja musta/harmaa blendin paitapusero
esikoinen: mustat puman ulkohousut, lila huppari, pinkit sukat
toka: mustat umbron tuulihousut, sininen huppari
kolmonen: mustat henkselitoppahousut (jotka jo liian lyhyet, kivekset on kovilla) ruskee pääkallo t-paita ja musta pipo
nelonen: siniset farkut, rekkakuvainen paita

Minä: ruskeat lököhousut, lila neulepusero, oranssit tossut :)

Mies: en tiedä.

Tyttö: sininen tunika jossa hieman pinkkiä ja valkoista, tummansiniset farkkulegginsit, viininpunaiset sukat.

Poika: valkoinen t-paita jossa oransseja ja vihreitä palmupuita, ruskeat reisitaskuhousut, valko-ruskeat sukat.