Ihminen on eläin. Etenkin miehet ovat.Onko mies eläin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihminen on eläin. Etenkin miehet ovat.Onko mies eläin?
Oletko kuullut, että ihmiset on erilaisia, eivätkä kaikki pidä samoista asioista?
Alkuperäinen kirjoittaja samuelinäiti;26358588:pidän pääpiirtein kavereiteni eläimistä. tähän sakkiin lukeutuu siis 3 koiraa, kaikki hyvin koulutettuja (vihaan sitä "voiku se on niin söpö ku toi lehmän kokonen koira hyppii sua vasten ihq"). anopilla on kissa, me "vihataan" toisiammese ei välitä musta enkä mä siitä mut kyl sitä tulee rapsuteltua, leikkimielistä huulenheittoa toi ehkä enempi on.
ei monet lapsetkaan musta hirveen söpöjä ole enkä jaksa kenenkään ylipainoista kersaa ihastella ees miellyttämis mielessä. koirat kissat yms on sellasia ihan sama jos jollakin niitä on-juttuja, oon ite allerginen lähes kaikille karvaisille otuksille niin vähän rajoittaa ettei oo ikin ollut sellasten kanssa tekemisissä. mutta niissä arvostan samoja asioita kuin muiden lapsissa ja muutenki ihmisissä, eli hyviä käytöstapoja. en voi sietää elukoita tai kersoja joiden on annettu lonnia miten huvittaa ja kaikki hirveä käytös kuitataan sillä että "on se kuitenki niin söpö" ..ööh? en mä näitä mielipiteitä huutele juuri kellekkään. nämä kolme ystävääni joilla koirat on niin tietävät kyllä suhtautumiseni ja eivät täten pakottaneet mihinkään kehumis kilpaan. en mäkään velvoita heitä kehumaan mun lasta mitenkään.
Vaikutat karsealta ämmältä!
Alkuperäinen kirjoittaja samuelinäiti;26358659:ehkä mä vähän olenkin. mutta koska ilmoitin asian nyt näin niin koko palsta harmaiden mielestä on ok että vanhemmat pilaa lapsen ylipainoiseksi ja taistelee sitten koko elämänsä sen asian kanssa ja vertaavat teinareina itteensä niihin hoikempii samanikäisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja samuelinäiti;26358659:ehkä mä vähän olenkin. mutta koska ilmoitin asian nyt näin niin koko palsta harmaiden mielestä on ok että vanhemmat pilaa lapsen ylipainoiseksi ja taistelee sitten koko elämänsä sen asian kanssa ja vertaavat teinareina itteensä niihin hoikempii samanikäisiin.
Minäkin pidin aiemmin, mutta monilla voi olla takana jokin eläimeen liittyvä trauma - esim koira purrut - ja sen vuoksi ei pidä eläimistä. En siis pidä enää outoina enkä tunteettomina ihmisiä, jotka eivät pidä eläimistä, mutta kyllähän mä paremmin tulen toimeen sellaisten kanssa, jotka ovat eläinrakkaita.Henk.koht kyllä pidän outona sukupuolesta riippumatta jos ei pidä eläimistä. Saan tunteettoman kuvan sellaisesta ihmisestä vaikka toki tajuan ettei se niin ole.
Jos miehellä on ollut lapsuuden kodissa aina eläimiä koko lapsuutensa ajan (niin kuin minulla) niin en välttämättä voisi olla naisen kanssa joka ei ole eläinrakas. Naisen tulee olla mielestäni herkempi, lämpimämpi ja pehmeämpi kuin mies. Täten koen naisen joka ei ole eläinrakas kovaksi ja jotenkin kylmäksi teiniprinsessaksi.
Täytyy lisätä, että tiettyjen lajien karsastaminen johtuu hyvin pitkälle omistajasta. Voi v*ittu, että vihaan noita vapaana juoksevia kissoja, jotka paskoo pihat ja tunkee sisälle.