Jos pitempi nainen ja lyhyempi mies seurustelee, niin se ei ole omasta mielestäni pelkästään outoa, vaan myös sairasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Pitemmän naisen ja lyhyemmän miehen keskinäinen seurusteleminen ei ole omasta mielestäni pelkästään outoa, vaan myös sairasta. En vain voi millään uskoa sitä, että pitempi nainen tykkäisi lyhyemmästä miehestä ja että lyhyempi mies tykkäisi pitemmästä naiseista. Itse luokittelisin tuollaisen tilanteen samanlaiseksi seksuaalisuuden häiriöksi, kuin esimerkiksi insestin ja pedofilian.

mulla on jättiläis fiilis jos oon mua paljon lyhyempienkanssa. en haluis seurustella ihmisenkanssa joka on mua lyhyempi. kavereidenkinkanssa on hassua jos ne on kovin pieniä. käytän korkokenkiä ja sillon oon paljon pidempi parasta ystävääni ja toistakin. ja oon vaan 163cm pitkä :D

mut ei se sairast oo,vaikkakin silmiinpistävää.

Kävin juuri viime viikolla tästä asiasta lääkärillä. Sanoi että kovin olen sairas juu. Valitin koko 152 sentin varrellani: "....että tuskin lyhyempi mies tykkäisi pitemmästä naiseista.." Lääkäri vain totesi tähän: "No tuskinpa sitten kovin monesta naisesta tykkäät !" Sain sitten sitä lääkettä ja tässä vielä ollaan ja odotellaan. Unohdin kysyä että mitä odotellaan.

Yhteistyössä