T
Teija
Vieras
Mitä mieltä oletta,jos 29-30vuotiaalla ei ole lapsia vielä,eikä halua ehkä koskaan hommata sellasia ja on aika itserakas ja seurustelee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rumpsis.:Hyvä vaan kun tietää mitä itse tahtoo. Mulle tuli eka lapsi 35 vuotiaana ja nyt tulossa toinen parin vuoden erolla. En olisi voinut kuvitellakaan lapsia elämään aiemmin, nyt kun on nähnyt ja kulkenut ja kokenut elämän ääripäitä on ollut mukava antaa itsestään enemmän muille.
Alkuperäinen kirjoittaja rumpsis.:Hyvä vaan kun tietää mitä itse tahtoo. Mulle tuli eka lapsi 35 vuotiaana ja nyt tulossa toinen parin vuoden erolla. En olisi voinut kuvitellakaan lapsia elämään aiemmin, nyt kun on nähnyt ja kulkenut ja kokenut elämän ääripäitä on ollut mukava antaa itsestään enemmän muille.
Alkuperäinen kirjoittaja pohtija:Enempi ihmettelisin jos olisi lähellä 40-v eikä koskaan asunut jonkunkanssa / seurustellut pitkään (naimisissa, kihloissa, avoliitossa tms). Kaikkihan eivät edes tahdo (tai pysty saamaan) lapsia, jotten niiden puuttumista ikään katsomatta en ihmettele.