Olisin kauhuissani jos 40 v tuttavani tekisivät lapsia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jatta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua "kauhistuttaa" se, miten jotkut tekee lapsia tosi lyhyen tutustumisen jälkeen, vaikka on jo useampi lapsi eri miehille ja useampi karu erokokemus takana. Virheistään yleensä oppii, ja pyrkii tekemään seuraavalla kerralla toisin.
Mulle on ihan sama onko noin toimiva nainen alle 30 v vai jo nelikymppinen.

Ap:n aloitus oli tosi surkeasti muotoiltu.

Mua "kauhistuttaa" se, miten jotkut tekee lapsia tosi lyhyen tutustumisen jälkeen, vaikka on jo useampi lapsi eri miehille ja useampi karu erokokemus takana. Virheistään yleensä oppii, ja pyrkii tekemään seuraavalla kerralla toisin.
Mulle on ihan sama onko noin toimiva nainen alle 30 v vai jo nelikymppinen.

Ap:n aloitus oli tosi surkeasti muotoiltu.

Ja mua "kauhistuttaa" ylipäätään lasten tekeminen tosi lyhyen tutustumisen jälkeen, oli ihminen sitten minkä ikäinen tahansa, tai on entisestä suhteesta lapsia tai ei! :D

Mun yks tuttava erosi exästään, tapasi puolen vuoden päästä netissä itteään 10 vuotta nuoremman miehen. Alle vuoden päästä tästä naimisiin ja hedelmällisyyshoidot kehiin. Tämä tuttava siis jo päälle nelikymppinen ja edellisestä liitosta parikymppiset lapset.
Ja tosiaan hoidoilla lapsi alulle. Raskausaika kuulosti olevan yhtä helvettiä ja nyt valittaa miten raskasta pienen lapsen hoito on jne..
Lisäksi on sairaalloisen mustasukkainen miehestään, pelkää että joku nuorempi sen nappaa. Ja sen takia kävi ihan kauneusleikkauksessa.

Ois vaan jättäny tän tän nuorimmaisen tekemättä, kun se niiin raskasta tuntuu olevan!

Tätä palstaa kun lukee niin tulee väkisin mieleen että 90% suomalaisista 20-40 v. naisista on täysiä sekopäitä, suvaitsemattomia ja pakkomielteisiä tai älyllisesti rajoittuneita. (onneksi asia ei ole näin, mutta tämä kuva tältä palstalta ikävä kyllä välittyy)

:flower:

Tästä sun viestistä välittyy sellainen kuva, että tällä palstalla monet miehet on huomattavasti monia naisia fiksumpia.

Alkuperäinen kirjoittaja ilkeä bitch;22536856:
Ja sitten kun vaunutellaan, ei ota selkoa, onko se mummo oikeasti mummo vai lasten oikea äiti.

No parempi vaihtoehto se minusta on, kuin nämä äidit joita luulee ikänsä puolesta lapsensa isosiskoksi. Lapsi ei sille mitään mahda, ettei hänellä ole riittävää kypsyyttä oman lapsen kasvatukseen. Nelikymppisellä äidillä sensijaan on kaikki ne valmiudet jo olemassa mitä kolme- ja kaksikymppiselläkin, ja ehkä vähän lisääkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ilkeä bitch;22536910:
Voi voi! Loukkasinko? Mitäs lisäännytte vasta ikäloppuna. =)

Oi, aatteles, jos itse elät edes 80-vuotiaaksi, mikä nykyään on tavallista, tai jopa 90-vuotiaaksi asti. Siinä sulla on "ikälopun" elämää elettävänä 40-50 vuotta! :laugh: Joku, joka on mieleltään vielä nuori nelikymmpisenä ja tekee vielä lapsia, pääsee paljon helpommalla ;)

[QUOTE="vieras";22540409]No parempi vaihtoehto se minusta on, kuin nämä äidit joita luulee ikänsä puolesta lapsensa isosiskoksi. Lapsi ei sille mitään mahda, ettei hänellä ole riittävää kypsyyttä oman lapsen kasvatukseen. Nelikymppisellä äidillä sensijaan on kaikki ne valmiudet jo olemassa mitä kolme- ja kaksikymppiselläkin, ja ehkä vähän lisääkin.[/QUOTE]

Mua hävettää itteni, mutta en voi sille mitään, että aina jään kauhean säälivänä melkein suu auki tuijottamaan, kun näkee jotain näitä teini-äitejä rattaiden kanssa liikenteessä. Siis oikeasti ihan hirveä ajatella, että a) sen nuoren äidin elämä on pilalla ja B) miten sen lapsen elämän lähtökohdat ei kyllä kummoiset ole, kun äiti on lapsi vielä itsekin.

[QUOTE="qwer";22540256]Ja miksi sun pitäisi ottaa selkoa? Mitä se sulle kuuluu kuka mitäkin vaunuja työntää?[/QUOTE]

Normaalijärjellä varustetulle ihmiselle 40-vuotiaan vaunujen kanssa nähdessään ei ehkä ekana tule mieleen, että olisi mummo. Toki voi olla vaikka mummo ja pienen lapsen äiti yhtaikaa. Mutta eihän se ensisijainen ajatus ole. Joku innokas provoilija täällä vain on päässyt vauhtiin.

Yhteistyössä