ONKO OULULAISIA?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alppila on noin 2 km keskustasta, tuiran vieressa eli keskustasta kun tullaan, ajetaan merikosken läpi suoraan niin tullaan heti alppilaan. Opiskelijoita asuu aika paljon, kerrostaloja paljon..
 
Oon asunu alppilassa aikoinaan semmosessa opiskelijatalossa, oli kyllä semmosta menoa että huhhuijaa, eli rauhaton kuva on jääny Alppilasta. Toisaalta, elin silloin itse levotonta aikaa, eli kuva rauhattomuudesta on saattanut syntyä siitä :/
 

Yhteistyössä