Onko OULULAISIA paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos :)

Vieras
Nimittäin asuntoasiaa. Miltä alueelta kannattaa etsiä asuntoa, jos haluaa asua keskustassa/ihan keskustan tuntumassa?Siis tietysti kun laittaa että haluaa asunnon keskustasta, mutta kun on sitten näitä kaupunginosia myös, joita tarjotaan.

onks ne missäpäin, eli mitä siinä lähellä on? ku mä oon kyllä usein oulussa käynyt, mut enhän mä mitään kaupunginosia tiedä! Paitsi raksilan ja kastellin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kiitos :):
onks ne missäpäin, eli mitä siinä lähellä on? ku mä oon kyllä usein oulussa käynyt, mut enhän mä mitään kaupunginosia tiedä! Paitsi raksilan ja kastellin. :)

Jos kävelet keskustasta kirkolle päin niin siitä vähän viistoon oikealle. Noin 10 min. kävelymatka rotuaarille.

Ja joo, intiö on ihan hautuumaan vieressä/takana. Mut siis kun korkolta lähtee viistoon oikealle ni ensin on myllytulli ja sitten intiö. Myllytulliin ei muuten oo ku 5 min. kävelymatka.

Alkuperäinen kirjoittaja kiitos :):
ok, kiitos oikein kovasti! taidanpa sitten hakea myllytullista asuntoa. siellä varmaan on mukavia kämppiä? :)

Ne taitaa kaikki olla joskus vuonna 2000 valmistuneita luhtitaloja.. Intiössä on myös vanhempia kerrostaloja, neliöltään isompia ku uudemmat ja tietenkin halvempiakin.

Yhteistyössä