R
Repis
Vieras
Kyselin tuossa pari viikkoa sitten unelma-asuntoa vuokralle. Kämppää ei siis ilmoitettu missään, mutta olen aiemmin ollut ko asunnossa vuokralla, joten tunnen omistajat. Omistaja sanoi itse asuvansa siinä, mutta sanoi pistävänsä harkintaan josko muuttaisi johonkin toiseen asuntoonsa... Kyseli, että onko minulla kiire saada asuntoa, johon vastasin ettei suinkaan ole, voin siis odottaa määrittämättömän ajan.
No, olin hieman nolona ja paniikissa kun tuolla tavoin tivaan jotain mikä ei edes ole tarjolla... Nyt kuitenkin odotan jo ihan malttamattomana yhteydenottoa. Ja mieleni tekisi laittaa omistajalle viestiä ja vakuutella omaa maksukykyäni ja sitä että olen edelleenkin hyvä ja vastuullinen vuokralainen (nämä kaikki on täysin totta). Kokisitko sen tungetteluksi jos olisit asunnon omistaja?
No, olin hieman nolona ja paniikissa kun tuolla tavoin tivaan jotain mikä ei edes ole tarjolla... Nyt kuitenkin odotan jo ihan malttamattomana yhteydenottoa. Ja mieleni tekisi laittaa omistajalle viestiä ja vakuutella omaa maksukykyäni ja sitä että olen edelleenkin hyvä ja vastuullinen vuokralainen (nämä kaikki on täysin totta). Kokisitko sen tungetteluksi jos olisit asunnon omistaja?