Onko Oululaisia odottajia, joilla LA vuonna 2009?

Oululainen ilmoittautuu =)
Viides vauva ilmoitti vasta tulostaan ja laskettuaika on hieman arvotus... ehkä heinäkuun alkupäivinä :heart:
Aattelin kans mennä yksityiselle ultraan kun noista viikoista ei olla ihan varmoja... Tekayn luo menen.
 
Lisäänpä itseni vielä tähän mukaan. Olen 32-vuotias kolmatta lasta odottava äiti Oulusta. Laskettu aika on maaliskuun viides. Ennestään meillä on 8- ja 6-vuotiaat ihanat pojat, jotka jo kovasti odottavat uutta pikkuista perheeseemme.
 
Kiva kun on muitakin Oululaisia mukana. Minkälaisia ultratuloksia teille on tullut? Me käytiin eilen ensimmäinen ultra ja kaikki näytti olevan kunnossa. Tasan 13 vkoa eilen ja 72,0 mm pituus pienokaisella. NT oli 1,8 mm. Sydän näkyi selvästi ja kädet ja jalat ihan niin kuin pitääkin. Oli aika ihmeellinen kokemus nähdä toinen ensimmäistä kertaa!
 
Hei, kertokaas tyhmälle että kun Oulussa kaupunki tarjoaa tuon alkuraskauden ultran niin onko se sama kuin niskaturvotus/ niskapoimu-ultra?

Sain esikoisen 2006 ja silloin piti yksityisellä käydä tuo nt/np- ultra ja kaupunki tarjosi sen rakenneultran jota ei vissiin enää tarjota.
 
Heips kaikki! Meidän pikkupeikon la on 30.3. Nopsaan selasin palstan läpi ja muutamia maalismasuja oli joukossa, löytyiskö vielä maaliskuun loppuun / huhtikuun alkuun lasketunajan saaneita lisää? Itse olen 38 ja neljäs vauveli tulossa, 3 tyttöä (11-17 vuotiaita)
odottelevat ötökkää jo innolla lellittäväksi :heart:
 
Hei rimata ja Vesisade :wave: Mietin, että kuinkahan hiljainen tää palsta on, mutta heti löytyi ainakin kaksi loppukuun maalismasua =) Tosi kiva! Teillä molemmilla H-hetki onkin jo lähempänä kuin meillä, onko teidän aikaisemmat vauvat osuneet kuinka hyvin lasketuille ajoille? Meillä jotakuinkin, jokusen päivän yli kylläkin...
 
Pikkupeikko09 Meillä esikoinen tuli 9 pvää ennen laskettua mutta tämä kakkonen on rakenneultran mukaan vajaa 10 pvää laskettua pienempi, että saa nähä miten käy..

Vesisade kävitkö rakenneultrassa? Mulla on viestit juminut yv puolella. H-hetki lähestyy :D
 
Minä oon yks oulunläänistä oleva odottaja.6:s syntyy huhtikuussa,laskettuaika siis 14.4. kohta 30-v äiti.
miten teillä on raskaus edennyt? onko mennyt hyvin? ultrassa ei sukupuolesta ottanut selvää.. ennestään meillä 4 poikaa ja yksi tyttö joka vanhin lapsista.
 

Yhteistyössä