Onko opiskelevia äitejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hipsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Opiskellut ole nyt kohta 5,5 vuotta kera lasten... AMK-tutkintoa. Lapset olen hoitanut "siinä sivussa". Esikoinen oli ennen kuopuksen syntymää hoidossa, mutta nyt molemmat kotona ja yritän väsätä lopputyötä :)

Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
kolmas vuosi menossa restonomiopintojen parissa, hyvin viihdyn :) ja lapsi on päiväkodissa kun minä koulussa :)

Suositteletko restonomi-koulutusta? Mä valmistun keväällä suurtalouskokiksi ja olen ajatellut hakea keväällä eri koulutuksiin siltä varalta etten saa heti valmistumisen jälkeen pidempiaikaista työtä. Haen toiselle asteelle ja varmaan sitten tuohon restonomikoulutukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
kolmas vuosi menossa restonomiopintojen parissa, hyvin viihdyn :) ja lapsi on päiväkodissa kun minä koulussa :)

Suositteletko restonomi-koulutusta? Mä valmistun keväällä suurtalouskokiksi ja olen ajatellut hakea keväällä eri koulutuksiin siltä varalta etten saa heti valmistumisen jälkeen pidempiaikaista työtä. Haen toiselle asteelle ja varmaan sitten tuohon restonomikoulutukseen.

Jos ala kiinnostaa niin mikä ettei! meillä opiskelu on paljolti käytännönläheistä, projekteja ym. ja mm. 4 harjottelua (2 koulun sisäistä ja 2 ihan ketällä ). Sitten on tietty liikkeenjohdollisia opintoja ja esimiestehtäviin valmentavia. Jotkut kokee että on turha koulu ja jotkut taas ei, on aika lailla mun mielestä asennoitumisesta ja kiinnostuksesta kiinni. kyl mä voin suositella jos ala ja esimiestehtävät vaan kiinnostaa! :)

Yhteistyössä