Onko opettajan työ jotenkin rankempaa kuin muut työt?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juuri näin. Opettajat siis tienaavat sen 60 000 euron vuosiansionsa 10 kuukauden työllä eli kuukausipalkka on n, 6000 euroa.

Siitä sitten vaan opiskelemaan opettajaksi ni saa mukavat lomat kaupan päälle ammatinvalinta kysymys. Mua ei oo häirinnyt opettajien lomat. Ainoo kenen pitkät lomat häiritsee on kansanedustajat nehän on puolvuotta lomalla vuodesta et sieltä voisi nipsaista 2 kuukautta pois. Ainiin kun pelasin sitä sota peliä ni tutustuin pelissä romanialaiseen opettajaan oli matikan opettaja ja tultiin ihan hyvin juttu oli tosi mukava. Antoi mulle viel hyvän romanialaisen punkku vinkin kun lähin pelistä. Opettajan nimi oli Valkyrie. Siinä pelissä. Siis ja mä muistelin et opettajien työt ei lopu ku lapset pääsee koulusta paljon on hommaa ni antaa pitää lomansa. Ainiin punkun merkki oli tohani.ainiin ja me tykättiin monista samoista jutuista kuten fantasia kirjallisuus. Antoi mulle uusia vinkkei ja historiasta. Mäkin annoin sille hyviä ja sil oli toi sarah j maasin kirjasarjat hankinta listalla. Ku puhuin niistä.

Viimeksi muokattu:
vierailija
Keskimääräinen kuukausipalkka tehtävänimikkeelle Opettaja on 4 487 euroa kuukaudessa.

Palkka oli kuntasektorilla 4 356 € (7307 yksittäistä palkkaa), valtiolla 4 847 € (214 yksittäistä palkkaa) ja yksityisellä sektorilla 4 621 € (6623 yksittäistä palkkaa). Keskipalkka perustuu koko maan palkkatietoihin vuodelta 2022.

Ei siis kannata opettajia kadehtia, palkka ei ole kummoinen

Keskimääräinen kuukausipalkka tehtävänimikkeelle Opettaja on 4 487 euroa kuukaudessa.

Palkka oli kuntasektorilla 4 356 € (7307 yksittäistä palkkaa), valtiolla 4 847 € (214 yksittäistä palkkaa) ja yksityisellä sektorilla 4 621 € (6623 yksittäistä palkkaa). Keskipalkka perustuu koko maan palkkatietoihin vuodelta 2022.

Ei siis kannata opettajia kadehtia, palkka ei ole kummoinen
on minusta 4847 aika hyvä liksa nuin helposta hommasta

viikoittainen työaikakin on melko lyhyt

vierailija
on minusta 4847 aika hyvä liksa nuin helposta hommasta

viikoittainen työaikakin on melko lyhyt
Kui niin lyhyt? Tajuathan, että oppituntien pitämisen lisäksi opettajan työhön kuuluu paljon muutakin? Oppitunnit on suunniteltava, kokeet tehtävä ja tarkistettava, esseet luettava, ja ne loputtomat vanhempien wilma-viestit ne vasta aikaa vievätkin. On kokouksia, palavereita ja vanhempieniltoja. Monestiko itse teet sunnuntai-iltana töitä, kun et vain ole ehtinyt viikolla tehdä kaikkea tarvittavaa?

Kui niin lyhyt? Tajuathan, että oppituntien pitämisen lisäksi opettajan työhön kuuluu paljon muutakin? Oppitunnit on suunniteltava, kokeet tehtävä ja tarkistettava, esseet luettava, ja ne loputtomat vanhempien wilma-viestit ne vasta aikaa vievätkin. On kokouksia, palavereita ja vanhempieniltoja. Monestiko itse teet sunnuntai-iltana töitä, kun et vain ole ehtinyt viikolla tehdä kaikkea tarvittavaa?
no eihän niitä oppitunteja tartte suunnitella ku kerran jos sen tekee huolella

Yhteistyössä