Onko olemassa oikeesti jotain hoitoja esim hormoni tai jotain muuta hoitoa jos seksuaaliset halut hävinneet kokonaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap

Vieras
Ei sellanen ole tavallista tai normaalia nuorella ihmisellä?
Mielellään vastauksia jos joku oikeesti tietää eikä mitään jossitteluja eikä arvailuja tai kummin siskon kaimalla juttuja. Vain faktaa kiitos. =)

Saa hormonihoitoa jos verikokeissa ei arvot kohdallaan. Muuten kyse haluttomuudesta voi esim. olla alitajunnassa tjt jolloin ohjataan terapiaan. Toivottavasti saat apua ja halúsi takaisin :)

Alkuperäinen kirjoittaja !:
Saa hormonihoitoa jos verikokeissa ei arvot kohdallaan. Muuten kyse haluttomuudesta voi esim. olla alitajunnassa tjt jolloin ohjataan terapiaan. Toivottavasti saat apua ja halúsi takaisin :)

Mitä arvoja verikokeissa tutkitaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ok. arvokin on ok. eli ei häikkää.

Ok. Entä ehkäisy, onko käytössä ja jos on ootko kokeillut eri ehkäisymenetelmää?

Kondomi. Hormonaaliset eivät sovi ja esim kuparikierukkaa en halua.

Ok, harmillinen juttu

:( Pyydä lähete labratutkimuksiin, jos sulta katottas hormonipitoisuudet. :hug:

Oliko ne testosteroni ja sit se keltarauhashormoni ja jotain muuta... en muista kunnolla, sori :) Mut siinä ainakin selviää jos joku arvo liian matala tai korkea niin sit lääkitys vaan jotta arvot saatais kohdilleen.

mulla aivan sama ongelma... tosin kärsin masennuksesta, joka vie halut totaalisesti. kerran olen jo ollut "terveenä", mutta halut olivat silti kadoksissa. nyt olen aloittamassa pillerit ja lääkityksen... katsellaan tuoko se tulosta, vai lähdenkö suosiolla pois koko parisuhteesta :p

Jotkin e-pillerit voivat alentaa libidoa. Itse kärsin vuoden epätavallisen alhaisista haluista, kunnes kuulin seksiterepautilta, että näin on. (Olin siis juuri samoihin aikoihin vaihtanut pillerimerkkiä, kun ko. ikävä vaikutus alkoi.) Rohkeasti vaan marssin terveysaseman lääkärin luokse (ehkäisyasia-käynnit ilmaisia muuten, jos vaan mainitsee aikaa varatessa) ja sanoin että pitäis varmaan vaihtaa pillereitä koska nää nykyiset aiheuttaa alhaista libidoa. Nyt olen tyytyväinen. Tai siis olisin, jos lapselta jäisi aikaa touhuilulle XD

Yhteistyössä