H
hmm
Vieras
Coton de tulear on anopilla jolla astma ja allergia. Ei ainakaan hänellä näytä mitään oireita siitä olevan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:sataprosenttisen varmaa ei ole mikään eli kaikkiin koirarotuihin pitää meidän perheen allergikko etäisyyttä varsinkin jos lääkkeet ei ole otettuna ennaakkoon. Ja kotiin meille ei sisälle tule minkäänlajin koira eikä kissakaan taas toisen allergikon vuoksi
Alkuperäinen kirjoittaja Hippopotaamus:Ainakin villakoirat on sellaisia,niillä ei ole sitä hilsettä mille yleensä herkistytään,siis jos allergiaa on.Itellä kääpiövillis ja aivan ihana koirarotu. =)
Alkuperäinen kirjoittaja tikari:Alkuperäinen kirjoittaja Hippopotaamus:Ainakin villakoirat on sellaisia,niillä ei ole sitä hilsettä mille yleensä herkistytään,siis jos allergiaa on.Itellä kääpiövillis ja aivan ihana koirarotu. =)
olen itse saamassa kääpiövillakoiraa vaikka olen allerginen päätän yrittää voisiko joku kertoa minulle että kannattaako minun hommata villakoira vaikka olen allerginen? aion antaa sen nimeksi tara =)
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:Alkuperäinen kirjoittaja tikari:Alkuperäinen kirjoittaja Hippopotaamus:Ainakin villakoirat on sellaisia,niillä ei ole sitä hilsettä mille yleensä herkistytään,siis jos allergiaa on.Itellä kääpiövillis ja aivan ihana koirarotu. =)
olen itse saamassa kääpiövillakoiraa vaikka olen allerginen päätän yrittää voisiko joku kertoa minulle että kannattaako minun hommata villakoira vaikka olen allerginen? aion antaa sen nimeksi tara =)
Sinun ei kannata hommata villakoiraa, sen sijaan sinun kannattaa olla entistäkin tarkkaavaisempi koulusi äidinkielen tunneilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:Bichon Frise ja villa koira.. niin ja taitaa vehnäterrierikin kuulua niihin...
Nää on semmottisia vähemmän allergisoivia, mutta entäs jos on jo allerginen, niin voikos sillon ottaa?
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:brasilianterrieri.siltä puuttuu pohjavilla jonka vuoksi saattaa sopia allergisille =) meiltä löytyy brassi =)
Alkuperäinen kirjoittaja hahmo:Minulla on ystäviä joilla on astma ja heillä on biscon frisebiscon frise joka ei aiheuta heille allergiaa. Minäkin saatan hankkia bichon frisen koska pidän koirista ja minulla on livä astma. Ja bichoniit ovat aivan ihania
Alkuperäinen kirjoittaja eeve:Portugalin vesikoira käsittääkseni ei kanssa aiheuta kaikilla allergisia reaktioita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hahmo:Minulla on ystäviä joilla on astma ja heillä on biscon frisebiscon frise joka ei aiheuta heille allergiaa. Minäkin saatan hankkia bichon frisen koska pidän koirista ja minulla on livä astma. Ja bichoniit ovat aivan ihania
Mun kummi tädillä on laboradorion noutaja ja beatle eikä ole tullut allerciaa kun olensiellä käynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja eeve:Portugalin vesikoira käsittääkseni ei kanssa aiheuta kaikilla allergisia reaktioita
No sitten vois tähän listata varmaan lagotonkin?