Onko ok ottaa alle 1v lapsi mukaan, kun vierailee synnytysosastolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitä mieltä olette, että voinko ottaa lapseni mukaan, kun menen ystäväni vauvaa synnärille katsomaan vai olisiko parempi hankkia tälle siksi aikaa hoitaja? Lapsi on siis kyllä ihan terve.

Paremminhan sitä tosiaan pystyisi keskusteluun keskittymään ja siksi mielummin minäkin lapsen kotiin jättäisinkin, mutta kun hoitojärjestelyjen puolesta mukaanottaminen olisi paljon yksinkertaisempaa. Ajattelin vain, että jos noin pienen viemistä tuonne osastolle on yleisesti katsottu huonoksi jutuksi, niin siinä tapauksessa kyllä tälle hoitajan hommaan.

Mä kävin siskon vauvaa katsomassa miehen, 4-vuotiaan ja 1,5-vuotiaan kanssa.
Mua ne kätilöt vaan katsoi ensin vähän oudosti. Ihmettelivät kai, tuleeko joku tosiaan synnyttämään lapset kainalossa, kun itellä oli laskettuun aikaan 2 viikkoa. :D

Oli siellä muitakin lapsia, ja tuodaanhan sinne monesti omatkin isommat lapset katsomaan vastasyntynyttä pikkusisarusta.

kun mie talvella synnytän, niin toivon todella et siskon tytöt ja mun kummityttö tulevat myös meitä katsomaan... eli jos musta kyse niin saisi olla se oma lapsikin vierailijalla mukana, ehkä jutteluja voi tarkemmin käydä sit puhelimessa tai toisella kertaa...
mutta jokainen kokee varmaan tuonkin erilailla.. =)

Yhteistyössä