Onko ok että 5v ajelee yksin pyörällä pitkin autoteitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
ja muutenkin hortoilee yksin oman pihansa ulkopuolella??
Mun mielestä ei ole ihan normaalia.
Kaverin mielestä vissiin on, koska hänen poikansa saa mennä miten mielii (on saanut jo ajat sitten). Siksi en taida pahemmin enää siellä kyläilläkään, koska meiän likkaa ei sen kanssa voi ulos päästää, tää poika usuttaa sitä seuraamaan itseään, ja oon parit kerrat saanu etsiä niitä ties mistä, ja kun oon ollut saamassa kiinni, se poika on usuttanut likkaa juoksemaan äkkiä mua taas karkuun. Ihan häiriintynyt.
Samanlailla kaveri "kasvatti" esikoisensa.

Pitää minua vissiin ylihuolehtivana, kun haluan tietää missä lapseni kulloinkin on. :headwall:

Ja tämä asia tuli nyt vaan mieleen purkaa, koska kaveri lähetti äsken viestin että hänen poikansa on kuulemma (psykologilla kävivät, neuvolasta olis sinne passitettu. Eikä ihme..) MUITA IKÄISIÄÄN EDELLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No paskanmarjat, se on vaan muista isompi ja hullumpi, ja äiti ikäisiään JÄLJESSÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kieh:

Hiton juntti-einari-akka.

noh joskus jos on ns.ikäisiään edellä, se saattaa saada lapsen turhautumaan ja käyttäytymään typerästikin.
en nyt sit väitä että täs just niin. tulipaha vaa mielee :snotty:

Ei oo. Mun junnu on 6v, ja karkailee vähän väliä. Sunnuntaina viimeks melkein poliisit sai soittaa, ku kundi oli päättäny mennä kaverilla käymään |O Nyt on kotiarestissa, eikä tietoa milloin päättyy. Mä todellakin yritän saada jotenki ton päähän taottua, et se on liian pieni kuleksimaan ympäriinsä.
Hullu ja villi on meidänki poika, ja tehny mut myös "ylihuolehtivaksi"..

Mulla myös eräs kaveri,joka antaa 6-v.huidella missä sattuu.Kerrankin oli ihan kadoksissa,mut onneks löyty!Eikä saanut arestia tai muutakaan rangaistusta!eli tekee sen uudelleen..Kveri vain sanoo olevansa hyvillään,kun poika on pois silmistä ja jaloista..:(

Näitähän löytyy..Itseasiassa miehen vanhemmat, sen jälkeen kun muksu on käveleen alkanu, on lähes tulkoon saanu vastata itse omasta turvallisuudestaan... :/ Et ihan turha on ihmetellä, miks en anna lapsiani sinne hoitoon..Haukkukoon vaan ylisuojelevaks ja hysteeriseks ämmäks..Ja vastaus kysymykseen= ei ole ok.

Tiiän perheen, jossa saa 3- ja 5-vuotiaat tehä mitä huvittaa. Kuulemma osaavat ajaa reunassa ja väistellä autoja ja kuulemma lapsi ei opi, jos ei saa harrastaa... =) Ovat naarmineet jo monta autoa parkkipaikalla ja nakelleet kivillä liikkuvia autoja. Semmonen opettavainen harrastus sielä. =) Ai niin, vastaus... Ei ole ok.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja kateus haisee taas hyhhyhhy

No ilmanmuuta.
En ottaisi sitä poikaa edes tunniksi hoitoon. En voi oikeastaan sietää koko lasta. Vaikka vika onkin varmaan enemmän äidissä.
Tai onkin.

No jopas jo meni asiattomaksi...Pisteet katosi sultakin!!

Mie tiedän äidin joka antaa 3v ikäisen poikansa olla yksin pihalla... Kyllä hirvittää kun toinen ajelaa pyörällä ihan maantien vieressä:(

Äiti ei jaksa olla pojan kanssa ulkona, koska pienempi lapsi on niin vaativa ja tarvii äitiä kotona....

Alkuperäinen kirjoittaja Taurus:
Mie tiedän äidin joka antaa 3v ikäisen poikansa olla yksin pihalla... Kyllä hirvittää kun toinen ajelaa pyörällä ihan maantien vieressä:(

Äiti ei jaksa olla pojan kanssa ulkona, koska pienempi lapsi on niin vaativa ja tarvii äitiä kotona....

No juu mutta mun mielestä ei ole ikäkysymys vaan se että tämä 3v poika on voinut osottautua luotettavaksi ulkoilijaksi johon tosiaan äiti voi täysin luottaa,sellaisiakin on olemassa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
ja kateus haisee taas hyhhyhhy

No ilmanmuuta.
En ottaisi sitä poikaa edes tunniksi hoitoon. En voi oikeastaan sietää koko lasta. Vaikka vika onkin varmaan enemmän äidissä.
Tai onkin.

No jopas jo meni asiattomaksi...Pisteet katosi sultakin!!

Jaa, mikähän tässä nyt oli sitten niin asiatonta. Eihän kaikista lapsista tarvi tykätä!

No kyllä minunkin 5 vuotias pojuni yksin saa ulkona olla ja tämän tästä häviää pihasta ja meikä mamma eikös tukka putkella hakemaan oli sitten sade tai tuisku ja saktiota tulee tämän tästä, yksi fillarikin jo lentänyt roskikseen moisesta karkureissusta. Ei sitä tuon ikäistä oikein sisällekkään sovi kahlita eikä aina itse kerkiaä/jaksa olla yhtäkauan ulkona kun pojanviikari B)

Alkuperäinen kirjoittaja bertta:
Alkuperäinen kirjoittaja Taurus:

No juu mutta mun mielestä ei ole ikäkysymys vaan se että tämä 3v poika on voinut osottautua luotettavaksi ulkoilijaksi johon tosiaan äiti voi täysin luottaa,sellaisiakin on olemassa ;)
Tokihan jos poika olisi luottamuksen arvoinen, mutta kun ei ole... Juuri toissapäivänä äiti valitti kun oli saanut pari tuntia etsiä poikaa kun oli karannut pihasta...

Yhteistyössä