Onko oikein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sarafiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta oikeasti,jos tosissaan mietit tuommoista niin ajattele että entä jos se ei sopeudukkaan,entä jos se ottaa hatkat ja syyttää sinua elämänsä pilaamisesta?Et voi päättää noin isosta asiasta toisen puolesta!

Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:
Alkuperäinen kirjoittaja sarafiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
No ihan sama mitä sun kaveris on sanonu, mutta mieti vähän ennen ku alat tuumasta toimeen!!!! :headwall: Jos sun poikakaveri on sitä mieltä että ei ja sä tuut raskaaksi ihan tarkoituksella hänen tietämättä niin olet kuitenki vaatimassa sen päätä vadille kasvatus asiassa! Oikeasti mieti!!!! Ei se lasten saaminen ja kasvattaminen ole aina niin ruusuista!

Siis iha samahan se olis jos mä tulisin vahingos raskaaks!
Mä tiedän et se sopeutus ajatukseen ja meist tulis perhe.
Ei sen tarvis saada tietää et mä oon vähä jelpannu "vahinkoo".

Siis voisinha mä tulla vahingoski raskaaks.

Tästä voimme päätellä että tää on provo,ei tuo ole täysjärkisen puhetta.

Just joo! Siis ehkäsy ei voi pettää vai?
Mun yks kaveri tuli silleen raskaaks!

Alkuperäinen kirjoittaja Joopajoo:
Kun oisit vielä sitten sen verran viisaampi että puhuisit miehelles noista vauvahaaveista etkä päätä itseksesi miehesi puolesta!

Mä tiedän ettei se haluu viel :(
Tai se on sanonu ettei viel. Mä uskon et se olis kans iha onnellinen jos mä tulisin raskaaks.
Jos toi K*sipää ex kaveri ei pilaa kaikkee! :(

Sä se vasta ihan tyttökaveri oot... |O Vieläki koko sydämmestäni toivon että sun ystävä kertoo sun poikakaverille sun suunnitelman!
Vauvauutinen on kova pala monelle miehelle vaikka se oliskin ihan toivottu, niin se on oikeasti shokki sellaiselle joka ei sitä halua!
Ja ei siinä mitään, vahinkoja sattuu, mutta oikeasti asia on ihan toinen siinä vaiheessa kun sun miehes kuulee sun suunnitelmasta/teosta! Ja tuskin haluaa jatkaa sun kans vaikka lapsi oliski todella rakas!! Enkä vois silloin miestä moittia!

Tietenkin ehkäisy voi pettää. Mutta jos sä teet kumiin reiän tai jätät pillerit syömättä, ei silloin ehkäisy petä. Se olet sinä, joka petät.

Mutta oikeasti,jos tosissaan mietit tuommoista niin ajattele että entä jos se ei sopeudukkaan,entä jos se ottaa hatkat ja syyttää sinua elämänsä pilaamisesta?Et voi päättää noin isosta asiasta toisen puolesta!

Ei varmaan ota.
Se on iha rakastunu muhun ja mä siihen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tietenkin ehkäisy voi pettää. Mutta jos sä teet kumiin reiän tai jätät pillerit syömättä, ei silloin ehkäisy petä. Se olet sinä, joka petät.

Peesi,tämän jäkeen on hyvä käydä nukkumaan.Samaa suosittelen aapeelle,on nuo jutut sen verran levottomia...

Ei varmaan ota.

Tuolla ajatuksella sä et voi olla siihen rakastunu! Jos rakastaisit sä et noin löis puukkoa sen selkään!

Eskarissakin yhtenä torstaina mä ja Janne rakastettiin toisiamme. Perjantaina Janne rakastikin jo sitten Tiinaa ja maanantaina Mirvaa.

Mene sinäkin leikkimään vielä nukkekodillasi. Ehdit vielä tovin touhuta, ennen kuin äitisi herää laittamaan sut takaisin sänkyyn.

Kuumimmat

Yhteistyössä