?
---
Vieras
että ystävä haukkuu minut, kun kerron mitä hänen miehensä on sanonut? Eli miehensä puhunut kaikesta päätellen puuta heinää omalle miehelleni ja minä vain mainitsin asiasta ystävälleni. Sanoin siis asian, kun oletin että hän tahtoisi tietää millaista juttua mies puhuu. Ovat siis eroamassa, joten siitä näitä juttuja.
En olettanut, että ystäväni ilahtuisi tiedosta, mutta en myöskään olettanut että hän haukkuu asiasta minut. Minä olinkin paska kun kerroin, että miehensä puhuu paskaa. En minäkään ilahtuisi, jos kuulisin ystävältäni oman mieheni puhuneen sellaista, mutta suuttumukseni olisi luokkaa "miksi vitussa se puhuu sellaista paskaa". En suinkaan haukkuisi tätä ystävääni ja hänen miestään.
Vaikka sanoohan se vanha sanontakin että viestinviejä saa ne paskat niskaansa.
En olettanut, että ystäväni ilahtuisi tiedosta, mutta en myöskään olettanut että hän haukkuu asiasta minut. Minä olinkin paska kun kerroin, että miehensä puhuu paskaa. En minäkään ilahtuisi, jos kuulisin ystävältäni oman mieheni puhuneen sellaista, mutta suuttumukseni olisi luokkaa "miksi vitussa se puhuu sellaista paskaa". En suinkaan haukkuisi tätä ystävääni ja hänen miestään.
Vaikka sanoohan se vanha sanontakin että viestinviejä saa ne paskat niskaansa.