vierailija
No en osaa sanoa. Kai näiden ihmisten pitäisi keskenään tällaiset asiat selvittää. Uusavuttomuutta ilmassa..
En ketään, kun en ole ap. Omani olen hakenut aikanaan. Mut ehkä joskus lapsenlapseni.Kenet sinä sitten sieltä eskarista hait?
Ei pitäiskään, joten turha sitten ehdotella mitään kotihoitoakaan. Sen takia juurikin käydään töissä, että on ne lapset vara elättää ja siihen kuvioon ei kotihoito sovi, vaikka kuinka toisten kurahousut sua vituttais...Miksi kenenkään pitäisi maksaa vieraiden sikiämiset? Jos ei ole varaa lapseen niin se jätetään hankkimatta.
Miten tämä on kätevämpää kuin se, että lapsella olisi välikausihaalari, joka riisutaan ulkoeteisessä?En tajua, mikä siinä lisäsuojassa on niin kamalaa? Enhän minä itsekään ole mikään kurahousufani, tyttö täytti juuri 8 ja tuskin tulee kotona enää pukemaan kurahousuja, ellei tule jotain kummalista liejumyrskyä. Mutta ollessaan isovanhempien luona hoidossa mummonsa haluaa, että kurahousut puetaan housujen ja takin päälle, vaikka nekin kestäisi vettä ja myös vaikka ei olisi kovin märkää, ja ei se minulle ole ongelma, jos se on hänen mielestään kätevämpi niin. Niillä on ulkoeteinen, jossa riisuvat kurahousut ja saappaat, sisäeteisessä loput.
Minulle liian haastavat.Miten vaikeat ne lapsesi kurahousut on riisua?
Mieheni.Kenet sinä sitten sieltä eskarista hait?
Eikö turvaistuimiin saa muovisuojusta, jolloin likaiset vaatteet ei haittaisi?Onko kenelläkään käynyt mielessä että eskari-ikäinen lapsi kuuluu vielä turvaistuimeen?
Osta kuriksista pykälää isompi koko niin ei ole tönkkö.Kuinka moni teistä menee aurinkoisena syyspäivänä sienimetsään kurahousuissa?
Eikö ap:n muksun päiväkodin pihalle osu auringonsäteet?
Kurahousut on märälle kelille, tai voimakkaaseen aamukasteeseen. Ainakin mun muksun päivähoitopaikan nurmi oli sen verran lyhyttä, että ei siellä tarvinnut tönkössä kurapuvussa jatkuvasti olla.
Mä en mitään hengittämättömiä muovihousuja laita itselleni, enkä laittanut lapselleni aurinkoisella ja kuivalla kelillä.Osta kuriksista pykälää isompi koko niin ei ole tönkkö.
Mistä moinen aggressiivisuus? Ja ei kai kukaan tässä puhunut kuivasta kelistä, vaan siitä, että on märkä maa, mutta ei ihan kurakeli. Siis sellainen, mitä tässä vaihessa syksyä yleensä on.Mä en mitään hengittämättömiä muovihousuja laita itselleni, enkä laittanut lapselleni aurinkoisella ja kuivalla kelillä.
Nykyiset ulkohousut lapsilla riittävät pienen kosteuden pitämiseen poissa, mutta ovat pehmeät jalassa, ja osa ulkohousuista jopa on hengittävää kangasta.Mistä moinen aggressiivisuus? Ja ei kai kukaan tässä puhunut kuivasta kelistä, vaan siitä, että on märkä maa, mutta ei ihan kurakeli. Siis sellainen, mitä tässä vaihessa syksyä yleensä on.
Kotona joo toimii noin, mutta tässähän puhuttiin ryhmäulkoilusta, jossa usein on käytetään oikeita kuravaatteita.Nykyiset ulkohousut lapsilla riittävät pienen kosteuden pitämiseen poissa, mutta ovat pehmeät jalassa, ja osa ulkohousuista jopa on hengittävää kangasta.
Itse ostin lapsilleni aina edelliskevään alelaarista Reimatecit seuraavalle kaudelle, ja niihin aikoihin halvempi Reima Kiddo myös piti kosteutta. Siitä vaan housujen kosteuspilarimääriä katsomaan.
Mä olen ollut aikoinani päivähoidossa ja eri päivähoitopaikoissa töissä.Kotona joo toimii noin, mutta tässähän puhuttiin ryhmäulkoilusta, jossa usein on käytetään oikeita kuravaatteita.
Tuo kuiva keli on Echon provoilua. Ei kukaan ole väittänyt, että kuivalla kelillä pitäisi käyttää kuriksia.Mä olen ollut aikoinani päivähoidossa ja eri päivähoitopaikoissa töissä.
Mitään aurinkoisen ja kuivan kelin pakkomuovittamista ei ollut syksyaamuisinkaan.
Oletko kuullut normaaleista ulkohousuista, ovat lapsilla usein mustat?
Huoh, yks lukutaidoton siellä lisää. Ap kuvasi "normaali syyskeli, ei kurakeli."Tuo kuiva keli on Echon provoilua. Ei kukaan ole väittänyt, että kuivalla kelillä pitäisi käyttää kuriksia.
Lukutaito? "Tokihan maa on tähän aikaan aina vähän kostea"Huoh, yks lukutaidoton siellä lisää. Ap kuvasi "normaali syyskeli, ei kurakeli."
Juu mut pienestä kosteudesta ei lasta kieputeta vielä muoviin.Lukutaito? "Tokihan maa on tähän aikaan aina vähän kostea"
Ne on hengittämätöntä MUOVIA. Sama kuin kieputtaisit muksun tai ittes keittiön pöydän vahaliinaan.Echo, vaikka olisi jokin edellä mainostamasi haalari, mitä haittaa siitä oikeasti on, jos siinä haalarin päällä on vielä ne ohuet kurahousut? Onhan nekin pehmeitä ja notkeita nykyään. Jos se on oikeaa kokoa, huomaako lapsi käytännössä eroa?