P
pkpk
Vieras
kyllä ja jos toi 20kg alkaa vaikkapa vaikuttaa siihen seksielämään niinkuin itsellä teki niin eikös puoliso saa silloin puuttua asiaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koet olevasi mua parempi? On se hyvä että sä jostain revit sen hyvän fiiliksesi. Be my guest, käytä mua hyväksesi. Ei haittaa pätkääkään.![]()
Se nautinto vaan voi tulla kalliiksi. Mä ymmärrän sen, että nuorena ei pahemmin ajattele elämäänsä viiskymppisenä (onko silloin enää elämää?), mutta vuosikymmenet vierähtävät yllättävän nopeasti.Sarkasmin taju hukassa?
Mä sanoinkin että miksi mun täytyisi massaa miellyttää, kun mä miellytän mun miestä? Muita vartenko mun täytyis nyt luonnettani vastaan syödä rehuja ja jumpata urakalla, itseäni vastaan?
Mun mieskin on vähentänyt liikuntaa lasten jälkeen huomattavasti, lihonutkin, pitäiskö puuttua?
Ja Phoebsin kommenttiin, monista asioista tulee nautintoa, ruoka on yksi niistä.
Ja Phoebsin kommenttiin, monista asioista tulee nautintoa, ruoka on yksi niistä.
Jos kumppani oikeasti rakastaa sinua, hän kantaa myös huolta terveydestäsi. Luulenpa, että itsekin viihdyt paremmin hoikassa kehossasi. Painonnousu ei itsestään pysähdy tällaisessa tapauksessa, vaan se tuppaa jatkumaan ja jatkumaan.
Koet olevasi mua parempi? On se hyvä että sä jostain revit sen hyvän fiiliksesi. Be my guest, käytä mua hyväksesi. Ei haittaa pätkääkään.![]()
kyllä ja jos toi 20kg alkaa vaikkapa vaikuttaa siihen seksielämään niinkuin itsellä teki niin eikös puoliso saa silloin puuttua asiaan?
En minä sinua ole arvostellut mitenkään? Miksi otit sen henkilökohtaisesti? Kerroin vain oman kokemukseni.
Miettiiköhän kukaan muuten hampaitaan, kun napostelee ruokien välissä kaikkea? Hampaiden terveys vaikuttaa koko kehon hyvinvointiin. Napostelun lopettaminen ja itselle sopivien ruoka-aikojen noudattaminen olisi terveellistä kaikin puolin. Vaikka ei liikkuisi ollenkaan.
Pakko muuten mainita hampaista et mulla on paikkoja suussa nolla ja oon aina ollut herkkuperse. Enkä napostele, syön kerralla mitä syön. Limuista ja mehuista en tykkää, vettä juon. Aina on hampilääkärit kehuneet että on niin upea purukalusto.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vituttaa tuollaiset ämmät;27910720:Mistä tulee tuollainenkin harhaluulo, että ylipainoinen ihminen lihoaa koko ajan enemmän ja enemmän? Olen muutaman vuoden vanhempi kuin ap ja painavempi, mutta paino on ollut sama jo 10 vuotta. En ole ajatellut tästä lihoa yhtään enempää ja samalla tavalla olen syönyt ja liikkunut jo vuosia. Nyt on kuitenkin tullut halu itseni takia tiputtaa painoa. Yhdenkään miehen takia en sitä todellakaa tee.
No totta kai sulla on näinMutta toivotaan, että muutkin miettii asiaa, edes joskus.
Miks se vaikuttaa?
Valitettavasti moni nainen alkaa lihoa jossain 40-50 vuoden välillä, vaikka siihen saakka olisi ollut normaalipainoinen. Jo aiemmin ylipainoisella on onneksi se etu, että hän on todennäköisesti havainnut ongelman ajoissa ja osaa välttää lisälihomisen. Toivottavasti ap:lle käy niin. Ylipaino vaan tuppaa olemaan sellainen ongelma, että sen kurissa pitäminen on helpommin sanottu kuin tehty. Oma mieheni on ollut aina lihava ja valitettavasti hän on lihonut aina vain lisää, vaikka on tehnyt kaikkensa laihtuakseen. Nyt 40 ikävuoden jälkeen on onneksi saanut parikymmentä kiloa pois, mutta edelleen hän on sairaalloisen lihava.Alkuperäinen kirjoittaja Vituttaa tuollaiset ämmät;27910720:Mistä tulee tuollainenkin harhaluulo, että ylipainoinen ihminen lihoaa koko ajan enemmän ja enemmän? Olen muutaman vuoden vanhempi kuin ap ja painavempi, mutta paino on ollut sama jo 10 vuotta. En ole ajatellut tästä lihoa yhtään enempää ja samalla tavalla olen syönyt ja liikkunut jo vuosia. Nyt on kuitenkin tullut halu itseni takia tiputtaa painoa. Yhdenkään miehen takia en sitä todellakaa tee.
Alkuperäinen kirjoittaja Vituttaa tuollaiset ämmät;27910720:Mistä tulee tuollainenkin harhaluulo, että ylipainoinen ihminen lihoaa koko ajan enemmän ja enemmän? Olen muutaman vuoden vanhempi kuin ap ja painavempi, mutta paino on ollut sama jo 10 vuotta. En ole ajatellut tästä lihoa yhtään enempää ja samalla tavalla olen syönyt ja liikkunut jo vuosia. Nyt on kuitenkin tullut halu itseni takia tiputtaa painoa. Yhdenkään miehen takia en sitä todellakaa tee.
no vaikka siten että häpeää vartaloaan, tai potenssi huononee tai ei jksa enää niin usein.