Onko oikeasti vauvoja, jotka eivät koskaan yhtään viihdy kantoliinassa tai repussa? Vai missä on vika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Missä lienee vika, jos vauva ei viihdy kantoliinassa tai repussa? Kun joka paikasta saa lukea, kuinka kaikki vauvat niissä viihtyvät edes jonkun aikaa.

Jostain luin, että äiti itse ei tykkää kantaa ja jännittää kroppansa ja on jotenkin ärtynyt ja tämä heijastuisi vauvaaan ja SIKSI vauva vain kitisee liinassa. Onko tosiaan noin?

Mulla ei kumpikaan tajunnut kääntää päätä sivulle rintarepussa. Nokkivat siis vaan mun rintaa siinä ollessaan. En tiedä, johtuiko rintamaidon hajusta vai mistä, mutta meillä sujui siis aina kivemmin vaunuilla/rattailla. Ja molemmat puklailivat myös aika pitkään, joten siinä vaiheessa kun olisi voinut pitää etuperin repussa, ei sitten kuitenkaan viitsinyt, kun ei olisi sotkuja huomannut.

Meidän kolmonen myös aluksi kitisi manducassa,mutta tottui nopeasti ja sitten tykkäsi kovin siinä olla ja nukkuikin monta tuntia putkeen siinä:) En olisi kyllä ilman tullut toimeen,koska vauva oli siinä myös kun laitoin ruokaa ja siivosin. Vatsavaivainen kun oli,niin oli kyllä pelastus koko manduca!:)
Heti ei kannata luovuttaa ja meillä ainakin tykkäsi,että hytkyin aika rajustikin välillä:D
Että sitkeästi vaan ja hytkyen...;)

Yhteistyössä