Onko oikeasti sellaista voidetta joka vähentää silmäpusseja ja mustia silmänalusia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kujakatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kujakatti

Jäsen
01.02.2008
160
0
16
Mun ongelma atooppinen iho ja sille tyypillisenä ilmentymänä sitten nuo tummat silmänalukset silmäpusseineen. Ja tietysti mitä huonommin nukkuu, sitä tummemmat ovat.
Jostain luin mainoksen sellaisesta voiteesta joka tutkitusti vähentää noita em. vaivoja. Onko kellään kokemuksia ja jotain tuotetta jota suositella vai onko vaan mainosten sanahelinää?

näin ostin ja kokeilin, mutta eipä tuo mitään tehny.
kokeilin sitä granierin jossa on kofeiinia ja omega 3:a. siinä oli kans jotain helmiäisväriä joka tietenkin tekee sen että näyttää edes vähän paremmalta, mutta en huomannu säännöllisen käytön jälkeen mitään kummempaa. meikkinä ja meikkipohjana ihan ok, mutta se piti levittää niin että islmänaluset oli ihan kuivat se jälkeen koska muuten se murusti...

semmonen manööveri auttaa että laitat peukalot kulmakarvojen ja nenänvarren alueelle ja painat. pidät noin minuutin tai kunnes alkaa sattua tai tuntuu inhottavalta ja sitten päästät ja painelet kulmakarvoja, ja silmien alustaa pehmeästi sormillas. auttaa heti.

Viilentävä maski on hyvä. Voiteista en oikein tiiä, kun en o enemmälti kokeillu... Aina on ollu tyhjiä lupaukset.

*Muoks* Ja muutamalla eurolla saa Bodyshopista, Stockalta yms.

mä käytän itse sellasta voidetta, joka oikeasti vähentää ainakin noita mustia silmänalusia. On amwaylta. Pistä yv:tä niin laitan lisää infoa... kun ei saa mainostaa näin nettipalstalla :ashamed:

Mä ostin vichyn voidetta, oisko ollut jotain myokin-nimistä. Siinä pitäis kanssa olla kofeiinia mukana. Hävittää (ilme)rypyt ja laskee silmäpusseja ja vaalentaa silmänalusia. Ja tämä kaikki vain 21 päivän käytön jälkeen.

Vielä 13 päivää aikaa noille mun rypyille, tummille silmänalusille ja silmäpusseille aikaa häipyä ;)!

Yhteistyössä