onko oikeasti romanttisia miehiä olemassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
On sellaisia. Sitten on tuhottomasti niitä jotka ainakin yrittää mutta naisille ei kelpaa mikään :whistle:

Sekin on ikävää. Ihmisten käsitys romantiikasta voi olla eri, joten sen verran pitäisi tulla toista vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no sitä minäki. mun sielu huutaa romantiikkaa. kuulemma haluan että elämä olis ku elokuvissa..

Seli seli :) Mun mies on vaan vielä liian nuori tajuumaan romantiikan päälle ;)
Kyllä se osas romanttisen joululahjan ostaa ja yllätti mut just käymällä kaupassa ja tuomalla mulle cd:n minkä oon halunnu pitkään!

Mikä on sulle romanttista? oven avaus vai kynttiläillallinen ja ruusut?

Itseasiassa on mun mies sittenkin vähän romanttinen, koska aukailee ovia :laugh:

Njaah, ei täällä päin ainakaan. Koskaan ei oo kukkia tuonut tai järjestänyt romanttista illallista tms. Minä se sellaiset aina hoidan... Romanttisin teko, mitä mies ruukaa tehdä, on tuoda minulle saunasiideri. :/ Jos sitä nyt voi romanttisena pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no sitä minäki. mun sielu huutaa romantiikkaa. kuulemma haluan että elämä olis ku elokuvissa..

Seli seli :) Mun mies on vaan vielä liian nuori tajuumaan romantiikan päälle ;)
Kyllä se osas romanttisen joululahjan ostaa ja yllätti mut just käymällä kaupassa ja tuomalla mulle cd:n minkä oon halunnu pitkään!

Mikä on sulle romanttista? oven avaus vai kynttiläillallinen ja ruusut?

Itseasiassa on mun mies sittenkin vähän romanttinen, koska aukailee ovia :laugh:

ihan sellanen siis että esim. huomioi mun toivomiani juttuja ihan sanomatta, tai että joskus järjestäis jotain "yllättävää"..suomeks siis että huomais että se ajattelee mua päivittäisissä toimissaan..

näkis ees jostain että mä joskus oon sen mielessä

Mun mies on romanttinen..mä en ole koskaan juurikaan ollut (tai toki arkielämän romantiikka viljellyt), mutta kummasti sitä romantiikka on alkanut maistuun kys. kumppanin kanssa :heart:

Yhteistyössä