Onko oikeasti niin vaikea ymmärtää mikä on yhdistelmävaunu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaunutvauvalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaunutvauvalle

Vieras
Joku muukin joskus kirjoitti tästä samasta aiheesta täällä ja nyt olen itse saanut saman kokemuksen. Sekä Torilla että Huudossa kaupataan "yhdistelmävaunuja" joilla ei ole mitään tekemistä yhdistelmävaunujen kanssa. Yhdistelmävaunuja jos myydään niin MUKANA ON koppa joko pehmeä tai kova siis ihan sama ja sitten on rattaat. Pyydän näiltä "yhdistelmävaunujen" myyjiltä sitten tiedot koppaosasta niin joo ei ole voit ostaa kaupasta siis häh? Miksi eivät sitten myy oikeilla tiedoilla kun kerran myyvät pelkkiä rattaita. Yksi myyjä oikein suuttui että on ne yhdistelmät kun niihin kerran voi ostaa jostain jonkun kopan. Lähes kaikkiin rattaisiin voi ostaa "jonkun" kopan, mutta ei silloin voi väittää että itse myy yhdistelmiä jos ei kerran myy. Ei tajuuuuu...Nytkin Tori ja Huuto täynnä näitä idioottimaisia ilmoituksia.

Ymmärrän että ottaa päähän,mutta mulla on just päinvastainen kokemus: Torista löydettiin "epäilyttävän halvat" rattaat. Hakemaan mennessä selvisi että rattaat ovat kuvausta paremmassa kunnossa ja "kaupan päälle" saa kovan kopan. Eli kyseessä olikin yhdistelmät,koppa siis näihin rattaisiin kuuluva (samaa merkkiä,sama kuosi),ainoa puuttuva oli kopan oma kuomu,mutta sille meillä ei olis ollu käyttöä kuitenkaan..

Yhteistyössä