onko oikeasti jollain seksiä kerran/kk tai jopa harvemmin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
.... ilman fyysistä estettä (esim. pahat repeämät)? miksi ette tee haluttomuudele mitään? seksihän on tärkeä osa parisuhdetta, miten sellaista suhdetta jaksaa missä ollaan kuin ystävät ilman intohimoa!??

Ei kaikki edes kaipaa seksiä niin paljon, eikä siinä ole silloin kyse edes haluttomuudesta. Tää nyt on vähän sama asia kun kysyis että miks jotkut ei voi sietää mustikoita. Ihmiset on erilaisia, nääs :D

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
.... ilman fyysistä estettä (esim. pahat repeämät)? miksi ette tee haluttomuudele mitään? seksihän on tärkeä osa parisuhdetta, miten sellaista suhdetta jaksaa missä ollaan kuin ystävät ilman intohimoa!??

en myöskään ymmärrä, hallaa kuitenkin molemmille

Minä en olis parisuhteessa jos ei olisi säännöllistä seksielämää. Minusta parisuhteeseen kuuluu seksi ja jos kumppani on eri mieltä, niin sitten molempien on parempi etsiä parisuhde, jossa seksiä on sen verran kuin hyvältä tuntuu.

Pari kertaa kuukaudessa, enkä koe olevani haluton :) Olemme onnelllisia, suhteemme toimii, tarpeisiimme riittää tämä määrä. Vaikka meillä on vähän seksiä, ei se ole mitään pakkopullaa ja intohimotonta jyystöä, päinvastoin. Ennemmin sitä kerää niitä haluja vaikka sen kuukauden jos se siltä tuntuu :D

Tiedän monia onnettomampiakin suhteita, vaikka seksiä on useamman kerran viikossa.
Seksi ei ole kaikkein tärkein, pääasia että sitä tekee intohimosta, eikä vain rutiinoidu ja pakosta.

Meillä. Nyt taitaa olla niin, että seksiä on ollut ehkä kerran kolmessa kuukaudessa. Ei vaan tee mieli. Ja kun ei tee mieli, miksi asialle tekisi jotain? En jaksa. On tässä muutakin miettimistä kuin paneminen.

Alkuperäinen kirjoittaja ??:

Meillä n 3kertaa/kk, mua ei ole ikinä seksi kiinnostanut tippaakaan. Oon miettinyt mistä vois johtua. Synnytyksen jälkeen oli 6kk taukoa IV:n asteen repeämien takia. Raskauden aikana ei tainnut olla kertaan seksiä, koska mulla oli koko raskauden ajan veristä vuotoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pari kertaa kuukaudessa, enkä koe olevani haluton :) Olemme onnelllisia, suhteemme toimii, tarpeisiimme riittää tämä määrä. Vaikka meillä on vähän seksiä, ei se ole mitään pakkopullaa ja intohimotonta jyystöä, päinvastoin. Ennemmin sitä kerää niitä haluja vaikka sen kuukauden jos se siltä tuntuu :D

Tiedän monia onnettomampiakin suhteita, vaikka seksiä on useamman kerran viikossa.
Seksi ei ole kaikkein tärkein, pääasia että sitä tekee intohimosta, eikä vain rutiinoidu ja pakosta.

Erittäin suurella todennäköisyydellä sun miehes hakee tyydytystä jostain muualta, jos ei vielä, niin takuulla tulevaisuudessa niin tekee !

elkäämme tehkö ongelmia asioista jotka ei ole meille ongelmia. näin mä tän kiteyttäisin...
Meillä on ehkä kerran pari kuussa, joskus ei pariin kuukauteenkaan.
Ihan hyvin voi suhde ja läheisyyttä ja hellyyttä sitäkin enemmän...EI hätää, älkää huoliko kanssatoverit!

miten toiset peittojaan heiluttaa??Eikös se oo jokaisen omaasia kuiteskin ja jos on vähään seksiin tyytyväinen niin mikäs siinä ja jos taas tahtoo joka päivä niin mikäs siinäkään...ihan niinkum toinen rakastaa mansikoita toinen mustikoita

Meillä ei ole joskus kuukausiin. Asiasta keskustellaan välillä, ja todetaan, ettei nyt ole vaan tuntunut siltä. Hellyyttä kyllä on, mutta seksi ei ole kummallekaan tärkeää. Vakka on siis löytänyt kantensa ja olemme onnellisia näin.

Alkuperäinen kirjoittaja ukko:

Erittäin suurella todennäköisyydellä sun miehes hakee tyydytystä jostain muualta, jos ei vielä, niin takuulla tulevaisuudessa niin tekee !

Jaa miksi päättelit että mies? Jos en minäkään niin tee, ei se mies meillä sen kummallisempi olento ole. Ei ole kyse ettei saisi kotoa sen useammin, silloin kun tarpeemme kohtaa niin sitä on :) Hän on ainakin sitä mieltä että ei määrä vaan laatu ja olen samaa mieltä. En usko, että hän vielä vuosien jälkeenkin minusta jaksaisi olla erittäin kiinnostunut mikäli olisi tyytymätön.

Kuka vaanhan voi lähteä pettämään ja hakemaan muita, se on sitten eri asia jo ja sitähän minä en todellakaan tulevaisuudesta voi varmasti poissulkea. Mutta uskon kuitenkin tuntevani oman mieheni huomattavasti paremmin kuin joku joka luokittelee miehet yhdeksi ja samaksi asiaksi ja ajattelee heidän käyttäytyvän jonkun kaavan mukaan :).

Jaa miksi päättelit että mies? Jos en minäkään niin tee, ei se mies meillä sen kummallisempi olento ole. Ei ole kyse ettei saisi kotoa sen useammin, silloin kun tarpeemme kohtaa niin sitä on :) Hän on ainakin sitä mieltä että ei määrä vaan laatu ja olen samaa mieltä. En usko, että hän vielä vuosien jälkeenkin minusta jaksaisi olla erittäin kiinnostunut mikäli olisi tyytymätön.

Kuka vaanhan voi lähteä pettämään ja hakemaan muita, se on sitten eri asia jo ja sitähän minä en todellakaan tulevaisuudesta voi varmasti poissulkea. Mutta uskon kuitenkin tuntevani oman mieheni huomattavasti paremmin kuin joku joka luokittelee miehet yhdeksi ja samaksi asiaksi ja ajattelee heidän käyttäytyvän jonkun kaavan mukaan :).

Onneksi olkoon ! Sait mut vakuuttuneeksi että teidän tarpeenne kohtaavat. Onnittelut myös siitä, ettet lähtenyt kinaamaan asiasta, vaan vastasit erittäin asiallisesti. Olet fiksu ihminen !

Voi kuules kun on talo täys pieniä ihmisiä, niin välillä on väkisinkin vällyjen välissä hiljaisempaa.
En mä siksi ala eroamaan että seksi nyt vaan ei satu väsyneenä huvittamaan joka päivä.
Ehkä tilanne ois toinen jos haluttomuus ois ainainen probleema.

Mä varmaan vedän pohjat tähän... ilman seksiä on oltu jo kohta puolitoista vuotta... Sitä ennen tosin monta kertaa viikossa jolloin satuin ovuloimaan. Joo mutta se on eri tarina se. Kun tulin raskaaksi alkoi järkyttävä pahoinvointi, se helpotti niin nukuin kaiken ajan mitä kotona olin, sitten mies lähti työmatkalle ulkomaille ja palasi niin että pitikin lähteä synnyttämään. Vauvan syntymän jälkeen on ollut todella rankkaa. Vauva itki mahaansa kolme kuukautta. Lisäksi paljastui allergioita, jotka veti minut tiukalle imetysdieetille, jolla olen edelleen. Vauva on edelleen huono nukkumaan etenkin öisin joten energiaa muuhun kuin lapsen hoitamiseen ei ole. Huonoa omaatuntoa poden kun en jaksa miestäni tyydyttää eikä hänkään halua "lahnaa". Mutta minkäs teet kun ei kerta kaikkiaan jaksa.

sexiä on sillon ku on ;) toisinaan joka päivä,toisinaan pari kertaa kuussa.näin menty yli 6-vee.molemmat nautimme itse tapahtumasta,mutta joskus ei vain tule niin usein tätä asiaa harjoitettua.ei siihen mitään syytä ole.joskus käydään baarissa/viihteellä 5 kertaa kuussa,joskus kerran neljässä kuukaudessa.en ole asiaa sen kummemmin pähkäillyt.

Mun on äärettömän vaikee ajatella että saisi vuodessa 12 tai 24 kertaa.... Kun tuon verran meillä peuhataan kuukaudessa.... Eikä meillä seksi tosiaankaan ole tärkein asia vaan kunnioitus ja rakkaus, luottamus, intohimo. Jos noita edellä mainittuja on, niin luulis että seksiäkin olis useemmin kuin kerran tai kaks kuussa....

Onko todella näin? Meillä on myös seksin määrä vähentynyt todella, todella paljon lapsen syntymän myötä ja minua tuntuu se haittaavan enempi kuin miestäni. Meillä on kyllä itsensä tyydyttäminen täysin sallittua ja tiedän miehen sitä harrastavan kyllä, jos tauko alkaa olla liian pitkä. Mutta pitäisikö minun sinun mielestäsi huolestua nyt meidän parisuhteesta ja olla varma siitä, että miehellä täytyy olla joku toinen nainen?

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Mun on äärettömän vaikee ajatella että saisi vuodessa 12 tai 24 kertaa.... Kun tuon verran meillä peuhataan kuukaudessa.... Eikä meillä seksi tosiaankaan ole tärkein asia vaan kunnioitus ja rakkaus, luottamus, intohimo. Jos noita edellä mainittuja on, niin luulis että seksiäkin olis useemmin kuin kerran tai kaks kuussa....

No varmaan se on sitten rakkauden tai kunnioituksen puutetta, mutta meitä ei vaan himota sen useammin :) Ei mun mielestäni joka päiväinen seksi ole merkki mistään luottamus,rakkaus kunnioitus suhteesta. Sitä seksiähän nimittäin nyt voi olla vaikka 10 kertaa päivässä, vaikka toinen ei tuntisi yhtään mitään muuta kuin seksuaalista halua. Ja sen sijaan vaikka kuinka hirveästi rakastaa, kunnioittaa, ja luottaa, sitä intohimoa riittää vain pari kertaa kuukaudessa ja suhde toimii.

Meillä menee helposti kuukausi ja enemmän. Taitaa viime kerrasta olla taas kaksi kuukautta. Pisin varmaan ollu jotain puolivuotta. Huomioksi vielä että nuorin lapsista meillä on jo 7-vuotta, että ei ole synnytyksistä yms. kiinni!

Hei, miksi joissakin teksteissä sanotaan ettei se määrä vaan se laatu. Meinaatteko että jos on usein seksiä niin se on huonolaatuista? Haluan valaista, niin ei todellakaan ole, se on niin hyvää ettei ilman tahdo olla....

Miksi ihmeessä luet rivienvälistä ja käsität ihan ihmeellisellä tavalla asiat jotka ei ole edes noin. Ehän tässä puhuta kuin omasta elämästä. Tärkeämpää on laatu, toisille sitä laatua on 2 kertaa kuukaudessa niin silloin se on niin. Jos ei ole sen useammin haluja, niin asiahan on niin, että ei sillä määrällä silloin mitään väliä ole. Että pitäisi ihan vaan määrän vuoksi rakastella, kyllä minusta tärkeämpää on että on vielä halua toista kohtaan vaikka sitten kerran viikossa tai kerran kuukaudessa. Voitko sinä nyt puolestasi yrittää ymmärtää, että jokaisella ihmisellä seksuaalisuus on erilaista, ja vaikka miten seksiä rakastaa niin se halukkuus ja valmius seuraavaan kertaan vaihtelee. Ja jos se väli on viikko, niin se on. Ei pidä määrään siinätapauksessa takertua. Joku taas on puutteessa jo samana päivänä, kiitos siitä että meillä ei näin ole, olen löytänyt oikean ihmisen jonka kanssa meillä kohtaa yksiin tuokin asia.

Alkuperäinen kirjoittaja pah:

No varmaan se on sitten rakkauden tai kunnioituksen puutetta, mutta meitä ei vaan himota sen useammin :) Ei mun mielestäni joka päiväinen seksi ole merkki mistään luottamus,rakkaus kunnioitus suhteesta. Sitä seksiähän nimittäin nyt voi olla vaikka 10 kertaa päivässä, vaikka toinen ei tuntisi yhtään mitään muuta kuin seksuaalista halua. Ja sen sijaan vaikka kuinka hirveästi rakastaa, kunnioittaa, ja luottaa, sitä intohimoa riittää vain pari kertaa kuukaudessa ja suhde toimii.

Voihan se noinkin olla, omaa suhdetta tuossa pohdin että en vois kuvitella että noin vähissä olis.

Alkuperäinen kirjoittaja pah:

Voihan se noinkin olla, omaa suhdetta tuossa pohdin että en vois kuvitella että noin vähissä olis.

Jokainenhan täällä on yrittänyt omaa suhdettaan pohtia ja kertoa, silti tuntuu että jokainen takertuu niihin toisten tekemisiin sivulauseessa.. kuvittelemalla näin kirjoitusten peusteella mitä kenenkin elämästä puuttuu ja on vialla.

Kannattaa tutustua aiheeseen libido toisinsanoen seksuaalivietti. Meissä ihmisissä on ihan luontaisia eroja senkin asian suhteen. De ei ole sairaus eikä ongelma. Ja esimerkiksi minä olen aina ollut joka suhteessa tällainen, sellaisten kanssa joilla on voimakkaampi vietti suhde ei todentotta toimi.

Yhteistyössä