onko oikeasti ihmisiä jotka ei syö yhtään kasviksia tai edes hedelmiä koko päivänä?

  • Viestiketjun aloittaja kasvis
  • Ensimmäinen viesti
Kaulin
Juu, täällä yksi. Haluatko tietää mitä olen täänän suuhuni laittanut? 4 kuppia teetä ja kolme hapankorppua + jogurtin.
Illalla todennäköisesti vedän jonkun lisäävainvesi-pastan tms., sillä en ehdi kokkaamaan. Menen vielä illaksikin töihin. Sielä tullessa syön varmaan kipollisen muroja ja juon pari mukia teetä.
 
"..."
Täällä yksi. Usein saattaa mennä jopa viikko, ettei tule syötyä vihanneksia tai hedelmiä. Sitten on kausia, että tulee syötyä ihan hirveästi salaatteja ja hedelmiä.

Monesti saatan elää päivätolkulla pelkillä muroilla ja leivällä.
 
"Anne"
On. Vanhempani. Isäpuoleni on kiikunkaakun diabeetikko ja on kielletty tuomasta suklaata mutta pullaa, leipää ja makaronia puputtavat ruuasta toiseen ja kasviksista tietoakaan. suututtaa.
 
"vieras"
Voi ihme. On myös ihmisiä, jotka eivät syö yhtään suklaata tai lihaa koko päivänä. Silti he saattavat seuraavava päivänä syödä kasvislasagnea ja kilon appelsiiineja.
 
"Anne"
Itse olen oppinut vasta vähän yli 20vuotiaana syömään ruokaa ja hieman myöhemmin myös niitä kasviksia ja hedelmiä.
Laihduin 20kg kun rupesin syömään ruokaa ja kasviksia.
Nyt jos on muutamakaan päivä ilman rehuja niin paino on heti nousussa.
 
"Sirkkeli"
Syön yleensä paljon hedelmiä ja kasviksia, mutta joskus niihin vaan kyllästyy ja sitä on viikonkin ilman. Ja korvaa ne kaikella epäterveellisellä hötöllä. Ja kyllä, se huomaa olosta. Mulla on kans ihme suhde ruokaan.
 
ggrt
Juuh... kasviksia en syö ikinä. Siis en koskaan. Enkä ole koskaan syönytkään, vauvana varmaan juu, mutta en muista koskaan syöneeni. Maistelluit kyllä olen ja oksentanut joka kerta.

Hedelmiä ja marjoja syön sillointällöin, mutta aika harvoin.
 
-
On. Lapsuuden perheeni. Syövät esim. näin: aamulla leipää, jonka päällä juustoa ja makkaraa, ruuaksi perunaa ja lihakastiketta, iltapalaksi leipää, jonka päällä juustoa ja makkaraa. Ainut milloin on kasviksia taitaa olla sipuli ja jos tekevät kaalilaatikkoa.

Itse syön joka aterialla kasviksia ja ruoka ilman salaattia tai lämpimiä vihanneksia on kauhistus!
 
....
Kasviksia tulee syötyä hirmu vähän. HeVi-osastolta ostan joskus luumuja, viinirypäleitä, kirsikkatomaatteja tai klementiinejä. Ja sit valmissalaattiosastolta aurinko-, punajuuri- tai kaalisalaattia tms.

Jotenkin minulla vain jää kurkut, salaatit ja porkkanat sun muut mätänemään jääkaapin kauimpaan nurkkaan. Niitä kiinnostaa syödä sen yhden kerran ja sit jämät unohtuvat. Tästä huonosta tavasta on pakko päästä eroon.

Muutenkin minulla on keittiössä vain kuiva- ja purkkiruokia, kun "tuoreruuat" pilaantuvat heti eikä pakastinta ole.
 
kasvis
Juuh... kasviksia en syö ikinä. Siis en koskaan. Enkä ole koskaan syönytkään, vauvana varmaan juu, mutta en muista koskaan syöneeni. Maistelluit kyllä olen ja oksentanut joka kerta.

Hedelmiä ja marjoja syön sillointällöin, mutta aika harvoin.
oho! miten sulla pysyy veriarvot kohallaan vai syötkö vitamiinit purkista? miten pystyt syömään kodin ulkopuolella jos kaikki kasvikset aiheuttaa oksennusrefleksin?
 
On. Lapsuuden perheeni. Syövät esim. näin: aamulla leipää, jonka päällä juustoa ja makkaraa, ruuaksi perunaa ja lihakastiketta, iltapalaksi leipää, jonka päällä juustoa ja makkaraa. Ainut milloin on kasviksia taitaa olla sipuli ja jos tekevät kaalilaatikkoa.

Itse syön joka aterialla kasviksia ja ruoka ilman salaattia tai lämpimiä vihanneksia on kauhistus!
Eikö se kaali sit oo kasvis?
 
"Anne"
[QUOTE="vieras";26090970]Taitaa sulta tulla tunkkaisia pieruja, kun kaali käy mahassa.[/QUOTE]

Minulla ainakin ne tunkkaiset pierut tulee jos syö leipää ja makaronia ja taas vähän lisää leipää jne, ei kasviksista.
 

Yhteistyössä