ONko nyt liikkeellä jotain tälläistä, vai liittykö jotenkin raskauteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Aamupäivällä oli vielä ihan hyvä olo, ulkoiltiin ja askarreltiin lasten kanssa.
Ensin alkoi vähän särkeä alaselkää. Nyt sitten särkee vähän joka lihasta, istuessa vihloo nivusiin, ja välillä tuntuu kuin olisi rintsikat ihan liian tiukalla.
Kuumemittarista on tietty patterit loppu, mutta vähän kuumeinen olo kyllä on.

ONko nyt liikkeellä jotain mikä iskee äkisti, vai voiko jotenkin liittyä raskauteen, nyt täynnä juuri 23viikkoa.

Rintsikat liian tiukalla voi olla närästys tai sappivaivoja, joita molempia esiintyy enempi raskaana olevilla. Vihlonta, iskias; vauva jotenkin hermon päällä?

Ei aavistustakaan, missä asut mutta meillä ainakin täällä etelässä ollut liikkeellä juuri tuollaista. Itse juuri sairastin. Lievä vatsatauti kovalla lihassäryllä, erityisesti selässä ja jaloissa sekä kuume. Parin päivän juttu.

No itse olen ainakin viimeiset 10 viikkoa kärsinyt tuollaisesta "taudista", joten veikkaan, että raskauden piikkiin menee. Koko ajan lisäksi vähän sellainen krapulainen olo.

Meillä kahdella alkaa flunssa olla ohi ja minuun se iski pari päivää sitten. Järkyttävä päänsärky vielä tuon lisäksi. Juuri nyt kuume laskee ja hiki valuu.

Ja jotta tuo flunssa ei riittäisi, niin toinen tähän asti terveistä lapsista oksentaa mahataudissa :headwall: Onneksi mies on sentään jo tolpillaan, että voi siivoilla oksennusastioita :x Meillä flunssapotilaat eivät ole oksennelleet.

Yhteistyössä