V
"vieras"
Vieras
Ei kuumetta, mutta alkoi kovalla kurkkukivulla. palelemista ja kipeän olon tunnetta.
Mutta yskä jatkuu yötä päivää jo toista viikkoa...? Siis koko ajan yskittää?
Lekuri vain sanoi että joku ? virusjuttu, menenee ohi...panadolia ja yskänlääkettä reseptillä.
Mutta yskä jatkuu yötä päivää jo toista viikkoa...? Siis koko ajan yskittää?
Lekuri vain sanoi että joku ? virusjuttu, menenee ohi...panadolia ja yskänlääkettä reseptillä.